Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
кон’юнктура, принципи, моніторинг, товарний ринок, conditions, principles, monitoring, commodity market, конъюнктура, принципы, мониторинг, товарный рынок
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 343–348. – Бібліогр.: 26 назв.