Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22476
Title: Теоретичні та практичні аспекти розроблення слогану в стратегії позиціонування
Other Titles: Theoretical and practical aspects of slogan development in positioning strategy
Теоретические и практические аспекты разработки слогана в стратегии позыционирования
Authors: Граділь, А. А.
Діброва, Т. Г.
Keywords: слоган
фірмовий стиль
позиціонування
слоган корпоративної марки
слоган товарної та торгової марок
імідж марки
slogan
corporate identity
positioning
corporate brand slogan
slogan commodity and trade marks
brand image
фирменный стиль
позиционирование
слоган корпоративной марки
слоган товарной и торговой марки
имидж марки
Issue Date: 2016
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Граділь А. А. Теоретичні та практичні аспекти розроблення слогану в стратегії позиціонування [Електронний ресурс] / Граділь А. А., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 383 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22476
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3_5_Gradil.pdf382.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.