Маркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ»

Анотація

Опис

Ключові слова

новий товар, впровадження нового товару, маркетингові заходи, стратегія охоплення ринку, стратегія позиціонування, товарна стратегія, цінова стратегія, збутова стратегія, стратегія просування, new product, introduction of a new product, marketing activities, market coverage strategy, positioning strategy, product strategy, pricing strategy, sales strategy, promotion strategy, новый товар, внедрение нового товара, маркетинговые мероприятия, стратегия охвата рынка, стратегия позиционирования, товарная стратегия, ценовая стратегия, сбытовая стратегия, стратегия продвижения

Бібліографічний опис

Ковальчук Т. В. Маркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринок [Електронний ресурс] / Ковальчук Т. В., Кубишина Н. С. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 626 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.

DOI