Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22484
Title: Маркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринок
Other Titles: Marketing activities of introduction of a new product for the industrial market
Маркетинговые мероприятия внедрение нового товара на промышленный рынок
Authors: Ковальчук, Т. В.
Кубишина, Надія Сергіївна
Keywords: новий товар
впровадження нового товару
маркетингові заходи
стратегія охоплення ринку
стратегія позиціонування
товарна стратегія
цінова стратегія
збутова стратегія
стратегія просування
new product
introduction of a new product
marketing activities
market coverage strategy
positioning strategy
product strategy
pricing strategy
sales strategy
promotion strategy
новый товар
внедрение нового товара
маркетинговые мероприятия
стратегия охвата рынка
стратегия позиционирования
товарная стратегия
ценовая стратегия
сбытовая стратегия
стратегия продвижения
Issue Date: 2016
Publisher: НТУУ «КПІ»
Citation: Ковальчук Т. В. Маркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринок [Електронний ресурс] / Ковальчук Т. В., Кубишина Н. С. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 626 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22484
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3_9_Kovalchuk.pdf625.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.