Інструменти фан-брендінгу для платформ дистанційного навчання.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київський національний університет будівництва і архітектури

Анотація

Опис

Ключові слова

дистанційна освіта, фан-брендінг, брендінг, бренд-менеджмент, онлайн-освіта, платформа дистанційного навчання, платформа дистанційной освіти, управління брендом

Бібліографічний опис

Юдіна, Н. В. Інструменти фан-брендінгу для платформ дистанційного навчання / Н. В. Юдіна // Moodle Moot Ukraine 2018. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : збірник матеріалів Шостої міжнародної науково-практичної конференції, 25 травня 2018 р., м. Київ / Київський національний університет будівництва і архітектури. – 2018. – С. 18.

DOI