Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Використання методу Q-сортування в маркетингових дослідженнях сприйняття бренду(Уманський національний університет, 2025) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Вплив геополітичних змін на маркетингову діяльність промислових підприємств в Україні(Одеський націоанльний економічний університет, 2025-09) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Стратегії виведення нового брендованого товару на ринок(КНУ імені Тараса Шевченка, 2025) Зозульов, Олександр; Бобошко, ЄваДокумент Відкритий доступ Сучасні виклики при розробленні маркетингової стратегії підприємств авіадвигунобудівної галузі України(Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025) Данько, К. А.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Agile-технологія в розробці товару підприємства(Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025) Зозульов, О. В.; Бобошко, Є. М.Документ Відкритий доступ Інвестиційний менеджмент підприємств в контексті агресивної стратегії на ринку(Полтавський державний аграрний університет (ПДАУ), 2024) Гук, О. В.; Мохонько, Г. А.; Шендерівська, Л. П.Обґрунтовано актуальність агресивних стратегій підприємств для підвищення конкурентоспроможності і набуття лідерських позицій. Визначено роль інвестиційного менеджменту для ефективного фінансування інноваційного розвитку і підвищення клієнтоорієнтованості, поліпшення і розширення клієнтських сервісів. Обґрунтовано перспективність поглинання, придбання конкурентів для набуття лідерства на ринку; інтенсифікації поліпшення інвестиційного іміджу; безперервної, на основі системного удосконалення, роботи по залученню талантів у компанію. Доведено необхідність постійного інвестиційного моніторингу для визначення ринкових можливостей і загроз, і, відповідно, своєчасного корегування інвестиційної стратегії.Документ Відкритий доступ Вихід українського бренду декоративної косметики на ринок США: розробка стратегії виходу на міжнародний ринок(University of Economics and Humanities, 2024) Вишницька, С. В.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Determination of consumer motives using the algebra of expressions during marketing research of innovative goods(Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2024) Zozulov, O. V.Документ Відкритий доступ Маркетинг підприємств обороно-промислового комплексу України(Національний університет «Одеська політехніка», 2024) Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Маркетинг та логістика в епоху постглобалізму(Національний університет «Львівська політехніка», 2024) Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Міжнародний маркетинг підприємств оборонно-промислового комплексу України(Національний університет «Львівська політехніка», 2024) Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Marketing mix models for legal services(WSEH, 2024) Miroshnychenko, A.; Zozulov, O.Документ Відкритий доступ World economic system in the era of post-globalism: consequences of military aggression against Ukraine(WSEH, 2024) Zozulov, O. V.Документ Відкритий доступ Творчий підхід до формування товарної категорії в ритейлі на основі моделі товару як технології задоволення потреб споживачів(Національний університет «Одеська політехніка», 2024) Царьова, Т. О.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Реалізація scale up проєктів на основі концепції холістичного маркетингу(WSEH, 2024) Савчик, А. В.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Marketing Innovative Way : Curiosity, Dynamics And Future Studies(Київський національний економічний університет, 2023) Yudina Nataliya; Юдіна Наталія ВолодимирівнаUnder the conditions of the information society, one of the most common mistakes made by marketers in the process of making marketing decisions is the developing marketing strategies based on questionnaire surveying the opinion of the majority, which forms the basis of traditional marketing research. This article proposes an innovative approach for marketers to overcome potential pitfalls. It involves increasing curiosity, which entails not directly surveying the majority but observing users’ behavior dynamically over a specific period of time and studying the future as a means of shaping reference points for consumers rather than adapting to their needs.Документ Відкритий доступ GAI’s Hyperreality And Brand Insurance(Київський національний економічний університет, 2023) Yudina NataliyaДокумент Відкритий доступ Innovative Principles Of Marketing Management Under The Conditions Of Information Society(Одеський національний економічний університет, 2023) Yudina NataliyaДокумент Відкритий доступ The "double diamond" model as one of the concepts for companies to adapt to war conditions(2024) Gavrysh, Iuliia; Dmytro, FilonenkoДокумент Відкритий доступ Види лояльності на промисловому ринку(2024) Зозульов, О. В.