Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Управління лояльністю промислових споживачів(Державний біотехнологічний університет, 2025-10) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Особливості маркетингу на ринку М2М(Державний біотехнологічний університет, 2025-10) Зозульов, Олександр Вікторович; Парфьонов, Олександр СергійовичДокумент Відкритий доступ Використання PSA-аналізу в маркетингових дослідженнях поведінки споживачів(Державний біотехнологічний університет, 2025-10) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Маркетингове управління розвитком малого торговельного підприємства на ринку(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Зозульов, О. В.; Квасницька, С. О.Документ Відкритий доступ Типологізація споживачів на ринку промислових товарів(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Phygital marketing: нова маркетингова парадигма(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Типи маркетингових стратегій на ринку М2М(Національний університет «Львівська політехніка», 2025) Зозульов, Олександр Вікторович; Парфьонов, Олександр СергійовичДокумент Відкритий доступ Структурно-логічна схема просування бренду в соціальних мережах(Хмельницький національний університет, 2025) Матвійчук, Яна; Зозульов, ОлександрДокумент Відкритий доступ Low tech vs hi tech: маркетинговий та геополітичний аспекти в контексті російсько-української війни і глобального протистояння демократичного світу проти тоталітарного блоку(Хмельницький національний університет, 2025) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Ребейджінг на ринку промислових товарів(Хмельницький національний університет, 2025) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Особливості інноваційних промислових товарів(Хмельницький національний університет, 2025) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Використання методу Q-сортування в маркетингових дослідженнях сприйняття бренду(Уманський національний університет, 2025) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Вплив геополітичних змін на маркетингову діяльність промислових підприємств в Україні(Одеський націоанльний економічний університет, 2025-09) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Стратегії виведення нового брендованого товару на ринок(КНУ імені Тараса Шевченка, 2025) Зозульов, Олександр; Бобошко, ЄваДокумент Відкритий доступ Сучасні виклики при розробленні маркетингової стратегії підприємств авіадвигунобудівної галузі України(Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025) Данько, К. А.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Agile-технологія в розробці товару підприємства(Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025) Зозульов, О. В.; Бобошко, Є. М.Документ Відкритий доступ Інвестиційний менеджмент підприємств в контексті агресивної стратегії на ринку(Полтавський державний аграрний університет (ПДАУ), 2024) Гук, О. В.; Мохонько, Г. А.; Шендерівська, Л. П.Обґрунтовано актуальність агресивних стратегій підприємств для підвищення конкурентоспроможності і набуття лідерських позицій. Визначено роль інвестиційного менеджменту для ефективного фінансування інноваційного розвитку і підвищення клієнтоорієнтованості, поліпшення і розширення клієнтських сервісів. Обґрунтовано перспективність поглинання, придбання конкурентів для набуття лідерства на ринку; інтенсифікації поліпшення інвестиційного іміджу; безперервної, на основі системного удосконалення, роботи по залученню талантів у компанію. Доведено необхідність постійного інвестиційного моніторингу для визначення ринкових можливостей і загроз, і, відповідно, своєчасного корегування інвестиційної стратегії.Документ Відкритий доступ Вихід українського бренду декоративної косметики на ринок США: розробка стратегії виходу на міжнародний ринок(University of Economics and Humanities, 2024) Вишницька, С. В.; Зозульов, О. В.Документ Відкритий доступ Determination of consumer motives using the algebra of expressions during marketing research of innovative goods(Національний університет «Києво-Могилянська академія», 2024) Zozulov, O. V.Документ Відкритий доступ Маркетинг підприємств обороно-промислового комплексу України(Національний університет «Одеська політехніка», 2024) Зозульов, О. В.