Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПМ)

Постійне посилання зібрання

У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 59
  • ДокументВідкритий доступ
    Marketing Innovative Way : Curiosity, Dynamics And Future Studies
    (Київський національний економічний університет, 2023) Yudina Nataliya; Юдіна Наталія Володимирівна
    Under the conditions of the information society, one of the most common mistakes made by marketers in the process of making marketing decisions is the developing marketing strategies based on questionnaire surveying the opinion of the majority, which forms the basis of traditional marketing research. This article proposes an innovative approach for marketers to overcome potential pitfalls. It involves increasing curiosity, which entails not directly surveying the majority but observing users’ behavior dynamically over a specific period of time and studying the future as a means of shaping reference points for consumers rather than adapting to their needs.
  • ДокументВідкритий доступ
    GAI’s Hyperreality And Brand Insurance
    (Київський національний економічний університет, 2023) Yudina Nataliya
  • ДокументВідкритий доступ
    Innovative Principles Of Marketing Management Under The Conditions Of Information Society
    (Одеський національний економічний університет, 2023) Yudina Nataliya
  • ДокументВідкритий доступ
    The "double diamond" model as one of the concepts for companies to adapt to war conditions
    (2024) Gavrysh, Iuliia; Dmytro, Filonenko
  • ДокументВідкритий доступ
    Види лояльності на промисловому ринку
    (2024) Зозульов, О. В.
  • ДокументВідкритий доступ
    Technogenic Economy of Biometrics
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Yudina, Nataliya
    The dynamics of the digital market of generated big data is growing during some years long. In 2023 its rate was near 40 % per year and will plan to reach 163 trillions gigabytes by 2025. This market is the most developing in the worlds. This assumes that most representatives of business will implement different AI technologies into most their economic spheres as the tool for managing time and Big Data. This way corresponds with future uncertainty and unpredictable consequences to all economic spheres and Humankind at all.
  • ДокументВідкритий доступ
    New Wave of Coronavirus Disease in China: Consequences to the Global Economy
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Mobaraki, Amirreza; Yudina, Nataliya
    The scientific community of the world has not yet officially announced what the source is the reason of the Coronavirus disease. On the one hand the results of different studies show that the virus is a product of natural evolution, it is genetic and has been passed from bats to humans through other mammal. On the other hand, it may be possible that the virus was made by a human. But the pandemic of the coronavirus disease COVID-19 has synchronised the global economy and turned into the reason of the global economic crisis [3-5].
  • ДокументВідкритий доступ
    Future Studies for Transforming and Correcting Current Human Needs
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Yudina, Nataliya
    Under the conditions of great uncertainty of nowadays, future studies and business forecasting top the list of the orders of marketing researches. The chain of the recent unpredicted events as frequent crises of the global economy, the pandemic of Coronavirus disease-2019 and War in Ukraine showed that the Ukrainian companies had not been ready for them. They have faced with furious challenges never been before and questions “How to survive?”, “What is next?” and “What does the company have to do right now?” provoke the demand on forecasting on different terms long: 1-2 year (short-term forecasting for tactics); 2-5 years (forecasting for strategies); 5-10 years (long-term forecasting for the vision development); 10+ years (future studies for system-level evolution) (Fig. 1) [1]. Sure, more hectic demand is on short-termed forecasting that helps companies to adapt to changes quickly. It corresponds with the company necessity to survive and it is difficult for the company to think seriously about the long-term future. But if a company orients to operate right in the future and not to survive in today just, future studies and business forecasting have to turn into day-to-day activity.
  • ДокументВідкритий доступ
    Економічні цінності інформаційного суспільства
    (Одеська політехніка, 2022) Юдіна, Наталія Володимириівна
    Перехід від індустріального суспільства до інформаційного за часом не співпадав із моментом появи технології, що стала головною причиною появи нового типу суспільства. Так, інформаційно-комунікаційні технології почали бурхливо розвиватися, починаючи з 60-х років минулого століття. Але у той час вони не спричинили перехід до інформаційного суспільства. Це пов'язано з тим, що перш ніж інноваційна технологія стає революційною і такою, що спроможна трансформувати одну технологічну еру в іншу, вона повинна спочатку масштабуватися шляхом масового свого поширення серед суспільства.
  • ДокументВідкритий доступ
    Адаптивна стратегія випереджального інноваційного розвитку у «промислових масштабах»
    (ОНЕУ, 2022) Юдіна, Наталія Володимириівна
    З 24 лютого 2022 року поняття «стратегія» на багатьох українських підприємствах було заморожене через потужне зростання економічної невизначеності в Україні. Але вже зараз на рівні держави розпочалася підготовка стратегічного плану з відновлення країни після війни, що поступово знаходить відображеня у стратегічному баченні підприємствами свого майбутнього. Безумовно, що кожне підприємство, як і країна в цілому, стикається з фактом, що має стати першопрохідцями, оскільки досвід, що економічний та життєвий досвід, що сьогодні набуває Україна, є унікальним, і жодна інша країна світу не може дати ради, як діяти у подібному поєднанні історичних, технологічних і економічних обставин. При цьому бізнес поступово стає більш оптимістичним і поліпшує свій індекс очікування ділової активності (ІОДА), який у липні 2022 зріс до 43,6, порівняно з 41,3 у червні [1]. Але спробуємо все ж знайти певні аналогії з минулим, які б можна було б застосувати для сьогодення.
  • ДокументВідкритий доступ
    Маркетинг як стабілізатор перекосів сталого розвитку
    (Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023) Юдіна, Наталія Володимириівна
    Масове обговорення прогресу Штучного Інтелекту (ШІ) особливо було спровоковано відкриттям доступності ChatGPT для широкої спільноти. Занадто стрімке поширення і, як наслідок, подальший розвиток ШІ перетворює його на революційну технологію, наслідки чого вже стають неконтрольованими з боку вчених. У мережі з’явився Відкритий Лист, який збирає підписи з усього світу з пропозицію призупинити проведення експериментів з подальшого розвитку ШІ на шість місяців [1]. Італія стала першою західною країною, що заборонила ChatGPT [2], що не впливатиме на розвиток інших нейронних мереж і типів ШІ в інших країнах. Навіть повна офіційна заборона ШІ в усьому світі вже не спроможна зупинити його розвиток, у тому числі прихований. Історія людства знайома з аналогічними фактами, які не призвели до бажаного результату.
  • ДокументВідкритий доступ
    Marketing activity of industrial and manufacturing enterprises in the context of fundamental changes in the marketing environment
    (University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, Poland, 2022-12) Zozulov, O.; Tsarova, T.
  • ДокументВідкритий доступ
    Elasticity of offer by price
    (2022-12) Tsarova, T.; Zozulov, O.
  • ДокументВідкритий доступ
    Ecological and economic effects of industrial and technological development
    (IOP Publishing, 2021) Ilyash, O.; Trofymenko, O.; Dzhadan, I.; Tsarova, T.
  • ДокументВідкритий доступ
    Competitiveness of SMEs in Terms of Industry 4.0
    (IEEE, 2019) Kukharuk, Anna; Gavrysh, Julia
  • ДокументВідкритий доступ
    Партнерство як інструмент забезпечення конкурентоспроможності в системі економічних відносин підприємств
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Бояринова, К. О.; Гавриш, Ю. О.
  • ДокументВідкритий доступ
    Попит як чинник формування стратегії зростання підприємства
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2022) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
  • ДокументВідкритий доступ
    Сучасний стан ринку гідроізоляційних матеріалів України
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2022) Ковальчук, К. А.; Зозульов, О. В.
  • ДокументВідкритий доступ
    Ринок кіберспорту: маркетингові аспекти формування надходжень кіберспротивної організації бренду
    (University of Economics and Humanities, 2021) Чайка, Євген; Зозульов, Олександр
  • ДокументВідкритий доступ
    Social position of the purposefull brands
    (University of Economics and Humanities, 2021) Yudina, Nataliya