Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

збутова мережа, канали збуту, географічні ринки, онлайн-збут, KPI-показники, оптимізація, маркетинг, sales network, sales channels, geographic markets, online sales, KPI-indicators, optimization, marketing

Бібліографічний опис

Половинкіна, А. О. Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks» [Електронний ресурс] / А. О. Половинкіна, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 791 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.

DOI