Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks»
Вантажиться...
Дата
2018
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
збутова мережа, канали збуту, географічні ринки, онлайн-збут, KPI-показники, оптимізація, маркетинг, sales network, sales channels, geographic markets, online sales, KPI-indicators, optimization, marketing
Бібліографічний опис
Половинкіна, А. О. Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії «Happy Socks» [Електронний ресурс] / А. О. Половинкіна, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 791 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.