Використання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобань
Вантажиться...
Дата
2016
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Політехніка
Анотація
Опис
Ключові слова
психосемантика, семантичний аналіз, споживчі переваги, психосемантична модель, соціальні мережі, psycho-semantics, semantic analysis, consumer preferences, psycho-semantic model, social networks
Бібліографічний опис
Пуляєвська, М. Є. Використання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобань / М. Є. Пуляєвська // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2016. – № 1 (46). – С. 39–46. – Бібліогр.: 12 назв.