Використання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобань

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

психосемантика, семантичний аналіз, споживчі переваги, психосемантична модель, соціальні мережі, psycho-semantics, semantic analysis, consumer preferences, psycho-semantic model, social networks

Бібліографічний опис

Пуляєвська, М. Є. Використання семантичного простору соціальних мереж для аналізу споживчих уподобань / М. Є. Пуляєвська // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2016. – № 1 (46). – С. 39–46. – Бібліогр.: 12 назв.

DOI