Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг в кіберсередовищі, схема збуту в кіберсередовищі, стратегія збуту в кіберсередовищі, детермінанти вибору стратегії, електронна комерція, marketing in cyberspace, the distribution scheme in the cyberspace, the distribution strategy in the cyberspace, the determinants of the choice of strategy, e-commerce

Бібліографічний опис

Домашева, Є. А. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / Є. А. Домашева, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 299–307. – Бібліогр.: 10 назв.