Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26622
Title: Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок
Other Titles: Neuromarketing Features and Relevance of Use of Website Testing by Eyes-Tracking
Authors: Москаленко, О. Д.
Зозульов, Олександр Вікторович
Keywords: маркетингове дослідження
нейромаркетинг
інструменти нейромаркетингу
етапи проведення нейромаркетингового дослідження
айтрекінг
айтрекер
marketing research
neuro marketing
neuro marketing tools
stages of neuro marketing research
eye tracking
eye tracker
Issue Date: 2018
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Москаленко, О. Д. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / О. Д. Москаленко, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 373–382. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26622
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.132532
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2018_373-382.pdf606.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.