Методологія імплементації навчання з підкріпленням у відеоігровому штучному інтелекті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-05

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська дисертація містить методологію застосування алгоритмів навчання з підкріпленням у ігрових системах. Актуальність даної роботи полягає в наявності проблеми використання громіздких негнучких статичних алгоритмів прийняття рішень при розробці штучного інтелекту для відеоігор, що призводить до високої складності перепрограмування ігрових агентів у випадку введення змін у ігрових механізмах. Метою даної магістерської дисертації є підвищення ефективності ігрових агентів в умовах невизначених станів за рахунок створення методології застосування алгоритмів машинного навчання з підкріпленням у розробці відеоігор без попереднього тренування. Об’єктом є відеоігрові штучні інтелекти. Предметом є алгоритми навчання з підкріпленням, що використовуються для пошуку оптимальної поведінки за встановленим критерієм.

Опис

Ключові слова

відеоігри, штучний інтелект, навчання з підкріпленням, адаптивні алгоритми, video games, artificial intelligence, training with reinforcement, adaptive algorithms

Бібліографічний опис

Шпита, Г. В. Методологія імплементації навчання з підкріпленням у відеоігровому штучному інтелекті : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Шпита Гліб Володимирович. – Київ, 2019. – 110 с.

DOI