Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, маркетинговий розвиток торговопосередницького підприємства, удосконалення маркетингової діяльності, шляхи економічного обґрунтування запропонованих заходів, реклама, marketing activity, enterprise competitiveness, marketing, marketing development of trade and intermediary enterprises, improvement of marketing activity, ways of economic substantiation of proposed measures, advertising
Бібліографічний опис
Шиліпук, О. Я. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота … бакалавра : 6.030601 Менеджмент / Шиліпук Ольга Ярославівна. – Київ, 2019. – 111 с.