Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства» містить 98 сторінок, 28 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань нараховує 45 найменувань. Метою роботи є дослідження впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності та інноваційний розвиток підприємства. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо маркетингових комунікацій інноваційно орієнтованих підприємств, особливостей їх формування та інтегрованого підходу до їх формування. У процесі виконання дипломної роботи застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження застосовувалися наступні методи: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, методи групування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності та внутрішня документація компанії «Beetroot AB». Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності компанії «Beetroot AB». На основі результатів проведеного кореляційно-регресивного аналізу було встановлено взаємозв’язки між маркетинговими комунікаціями та інноваційною діяльністю компанії, а також обґрунтовано вплив маркетингових комунікацій на інноваційну діяльність компанії. В роботі було запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності «Beetroot AB» з урахуванням специфіки діяльності компанії. На основі проведеної оцінки економічної ефективності було визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та вплинуть на зростання її інноваційного потенціалу.

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, ефективність діяльності, інтегровані маркетингові комунікації, інновації, IT-компанія, HR-бренд, Agile, marketing communications, efficiency of activity, integrated marketing communications, innovations, IT company, HR-brand

Бібліографічний опис

Бичковська, А. А. Маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності інноваційно орієнтованого підприємства : дипломна робота … бакалавра : 6.030601 Менеджмент / Бичковська Анна Андріївна. – Київ, 2019. – 98 с.

ORCID

DOI