Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

економіко-математичне моделювання, реклама, ефективність, маркетинг, інтернет-комунікації, economic-mathematical modelling, advertising, effectiveness, marketing, Internet communications

Бібліографічний опис

Цибульська, К. Л. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Цибульська К. Л., Стець О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 387 Кбайт). – 2019. – Вип. 13. – Назва з екрана.

DOI