Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
економіко-математичне моделювання, реклама, ефективність, маркетинг, інтернет-комунікації, economic-mathematical modelling, advertising, effectiveness, marketing, Internet communications
Бібліографічний опис
Цибульська, К. Л. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Цибульська К. Л., Стець О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 387 Кбайт). – 2019. – Вип. 13. – Назва з екрана.