Управління міжнародною діяльністю підприємства з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-12

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація на тему: «Управління міжнародною діяльністю підприємства з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків» містить 136 сторінок, 43 таблиці, 27 рисунків, 7 додатків. Перелік посилань нараховує 62 найменування. Актуальність теми. Кожен товарний ринок має свою власну кон’юнктуру. Внаслідок все більшої інтеграції внутрішніх ринків до світових, кон’юнктура товарних ринків стає більш мінливою та непередбачуваною. Управління міжнародною діяльністю підприємства з урахування мінливої кон’юнктури товарних ринків дає змогу йти в ногу з часом та захистити себе від небажаних наслідків. Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Магістерська дисертація на здобуття ступеня магістра виконувалась в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за темою НДР: «Управління економічним забезпеченням міжнародних форм бізнесу і підприємництва на основі принципів сталого розвитку та економічної безпеки» (№ ДР 0117U005640). Роль автора полягає у розкритті сутності кон’юнктури ринку та міжнародної діяльності підприємства, їх аналізі на підприємстві в умовах мінливості зовнішнього середовища та надання практичних пропозицій й рекомендацій щодо удосконалення міжнародної діяльності підприємства. Мета роботи полягає у розроблені пропозицій та практичних рекомендацій щодо управління міжнародною діяльністю підприємства з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків. Завдання роботи включають в себе: - розглянути теоретичні основи формування кон’юнктури ринку: поняття, види, етапи; - дослідити стратегічні засади управління міжнародною діяльності підприємства; - розглянути міжнародну діяльність підприємства в умовах мінливої кон’юнктури товарних ринків; - надати загальну характеристику фінансово-економічної діяльності підприємства ПрАТ «МХП»; - проаналізувати форму господарської та міжнародної діяльності підприємств ПрАТ «МХП»; - оцінити якість міжнародної роботи підприємства в умовах мінливої кон'юнктури товарних ринків; - розробити пропозиції та рекомендації щодо удосконалення міжнародної діяльності підприємства ПрАТ «МХП» з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків; - обґрунтувати та реалізувати бізнес-проект удосконалення міжнародної діяльності підприємства ПрАТ «МХП»; - оцінити економічний ефект проекту удосконалення міжнародної діяльності підприємства ПрАТ «МХП». Об’єктом дослідження є процес управління міжнародною діяльністю підприємства з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків. Предметом дослідження є теоретичні та методичні засади формування міжнародної діяльності підприємства в умовах мінливої кон’юнктури товарних ринків. У магістерській дисертації було використано такі методи дослідження: порівняння, балансовий, графічний, економіко-математичний і інші методи економічного обґрунтування, а також систематизації та узагальнення (для розроблення рекомендацій та пропозицій щодо удосконалення міжнародної діяльності підприємства), економіко-статистичний (для проведення розрахунків ефективності проекту, прогнозування споживання продукції у країні). Наукова новизна одержаних результатів: - уточнено і поглиблено кон’юнктуроутворюючі фактори ринку м’яса включаючи курятину; - визначено наслідки для підприємства у разі не реагування на мінливість зовнішнього середовища; - запропоновано бізнес-проект для підприємства задля мінімізації наслідків мінливості кон’юнктури товарних ринків. Практична значущість. Представлений в магістерській дисертації аналіз міжнародної діяльності підприємства в умовах мінливої кон’юнктури товарних ринків та запропонований бізнес-проект може слугувати базою для практичного застосування для ПрАТ «МХП», адже запропонований проект – це нова бізнес-ідея для підприємства, яка, виходячи з результатів досліджень, є рентабельною та перспективною (акт впровадження № 134 від 21.10.2019 р.). Апробація результатів роботи: - тези «Strategies of foreign economic activity of enterprises in the conditions of changeable conjuncture of commodity markets» у XV (XXVII) Міжнар. наук.-практ. конф. «Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність»; - тези «Вибір міжнародного партнера у стратегічному управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства» у Х Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні підходи до управління підприємством».

Опис

Ключові слова

кон’юнктура ринку, міжнародна діяльність, управління, експорт, імпорт, market conditions, international activity, management, export, import

Бібліографічний опис

Брожко, О. О. Управління міжнародною діяльністю підприємства з урахуванням мінливої кон’юнктури товарних ринків : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Брожко Олексій Олександрович. - Київ, 2019. - 143 с.

ORCID

DOI