Сучасні інструменти маркетингу партнерських стосунків в електроенергетиці України
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Політехніка
Анотація
Опис
Ключові слова
електроенергетика, маркетинг партнерських стосунків, логістичне обслуговування споживачів на ринку електроенергії, стандарти логістичного обслуговування, комплекс маркетингу електроенергетичного підприємства
Бібліографічний опис
Люльчак З. С. Сучасні інструменти маркетингу партнерських стосунків в електроенергетиці України / Люльчак З. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 348–357. – Бібліогр.: 11 назв.