Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделювання

Ескіз недоступний

Дата

2016-02

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ «ДКС Центр»

Анотація

Опис

Це попередній рукопис статті, опублікованої у журналі «Інвестиції: практика та досвід». Остаточна версія доступна в Інтернеті за адресою: http://www.investplan.com.ua/pdf/3_2016/10.pdf

Ключові слова

ефективність, маркетингові комунікації, мережа Інтернет, краудтехнології, математичне моделювання, множинна регресія, efficiency, marketing communications, Internet, crowd technologies, mathematical modeling, multiple regression

Бібліографічний опис

Полторак, К. А. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделювання / Полторак К. А., Зозульов О. В., Жданова О. Г. // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ «ДКС Центр», 2016. – № 3. – С. 38–43. – Бібліогр.: 8 назв.

DOI

Зібрання