Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
наукова періодизація, постінформаційне суспільство, маркетинг, економічні стосунки, еволюція, історія економіки, інструменти управління, прогнозування, scientific periodization, post-information society, marketing, economic relations, evolution, history of economics, management tools, forecasting
Бібліографічний опис
Юдіна, Н. В. Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу / Н. В. Юдіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2019. – № 16. – С. 301–317. – Бібліогр.: 37 назв.