Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

наукова періодизація, постінформаційне суспільство, маркетинг, економічні стосунки, еволюція, історія економіки, інструменти управління, прогнозування, scientific periodization, post-information society, marketing, economic relations, evolution, history of economics, management tools, forecasting

Бібліографічний опис

Юдіна, Н. В. Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу / Н. В. Юдіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2019. – № 16. – С. 301–317. – Бібліогр.: 37 назв.