Прогнозування продажів лікарських препаратів на основі моделі дифузій інновацій Басса

Ескіз недоступний

Дата

2019-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація: 65 с., 4 р., 22 табл., 9 рис., 0 дод., 21 джерело. Об’єкт дослідження – прогнозування продажів лікарських препаратів в Англії, особливості ринку. Мета магістерської дисертації – огляд елементів дифузії; характеристики інновацій; огляд моделі дифузії інновацій Басса, модифікацій цієї моделі, визначення їх переваг та недоліків; оцінки параметрів моделі дифузії інновацій Басса; розробка моделі прогнозування продажів та впливу маркетингових каналів на продажі лікарських препаратів в Англії. Методи роботи – прогнозування продажів лікарських препаратів, прогнозування витрат на рекламні кампанії. У роботі проведено огляд характеристик інновацій; проведено огляд та аналіз основних моделей дифузії інновацій; розроблена модель прогнозування лікарських продажів в Англії; проаналізовано вплив маркетингових каналів на продажі. У ході дослідження було виявлено, що прогнозування продажів дає змогу отримати досить точні результати. Новизна роботи заключається у тому, що в якості об’єму ринку береться не кількість потенційних користувачів, а об’єм ринку продажів. Також в роботі враховується специфіка ринку лікарських препаратів в Англії.

Опис

Ключові слова

модель дифузії інновацій Басса, дифузія, прогнозування продажів, прогнозування витрат, моделі дифузії, Вass innovation diffusion model, diffusion, sales forecast, cost forecast, diffusion models

Бібліографічний опис

Парфенюк, А. Л. Прогнозування продажів лікарських препаратів на основі моделі дифузій інновацій Басса : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Парфенюк Антон Леонідович. – Київ, 2019. – 65 с.

ORCID

DOI