Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ» ВПІ

Анотація

Опис

Ключові слова

видавництво, культурні індустрії, соціальні комунікації, соціокомунікаційний підхід, publishing house, cultural and creative industries, social communications, social communicative approach, издательство, культурные индустрии, социальные коммуникации, социокоммуникационный подход

Бібліографічний опис

Прихода, Я. В. Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв / Я. В. Прихода // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2015. – №1 (4). – С. 138-143. – Бібліогр.: 3 назви.