Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв
Вантажиться...
Дата
2015
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУУ «КПІ» ВПІ
Анотація
Опис
Ключові слова
видавництво, культурні індустрії, соціальні комунікації, соціокомунікаційний підхід, publishing house, cultural and creative industries, social communications, social communicative approach, издательство, культурные индустрии, социальные коммуникации, социокоммуникационный подход
Бібліографічний опис
Прихода, Я. В. Соціокомунікаційний підхід до вивчення діяльності видавництв / Я. В. Прихода // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2015. – №1 (4). – С. 138-143. – Бібліогр.: 3 назви.