Функціонування фразеологічних одиниць у сучасній рекламі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ «КПІ» ВПІ

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламний текст, фразеологічна одиниця, трансформація фразеологізмів, advertising text, phraseological unit, transformation phraseology, рекламный текст, фразеологическая единица, трансформация фразеологизмов

Бібліографічний опис

Рожанська, В. О. Функціонування фразеологічних одиниць у сучасній рекламі / В. О. Рожанська, К. В. Болотнікова // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2015. – №1 (4). – С. 144-149. – Бібліогр.: 13 назв.