Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35992
Title: Бренд особистості в умовах невизначеності
Authors: Солнцев, Михайло Ігорович
Юдіна, Наталія Володимирівна
Keywords: бренд особистості
бренд
персональний бренд
умови невизначеності
невизначеність
Issue Date: Mar-2020
Publisher: Л. І. Юдіна, Футуролог
Citation: Солнцев, М. І. Бренд особистості в умовах невизначеності / М. І. Солнцев, Н. В. Юдіна // Сталий розвиток в умовах невизначеності та катастроф : збірник матеріалів Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, 11 березня 2020 р. / [уклад. Л. І. Юдіна]. – Київ : Юдіна Л. І., 2020. – С. 68–70. – Бібліогр.: 14 назв.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35992
Appears in Collections:Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (КПМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solntsev-M_Yudina-N_SDUCUC_p68-70.pdfConference Proceedings274.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.