Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35998
Title: Cтратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин»
Other Titles: Strategy of advanced development on the example of marketing premium saucees of TM "Torchyn"
Authors: Парасюк, Олена Василівна
Юдіна, Наталія Володимирівна
Keywords: маркетинг
marketing
ринок соусів
sauce market
преміальний сегмент
premium segment
розширення асортименту
range expansion
Issue Date: 2020
Publisher: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Citation: Парасюк, О. В. Cтратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин» [Електронний ресурс] / Парасюк О. В., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 267 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Бібліогр.: 11 назв. – Назва з екрана.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/35998
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APEU-2020-14_Parasyuk_Yudina.pdfПарасюк О. В., Юдіна Н. В.266.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.