Маркетинг у формуванні конкурентних позицій на ринку промислових послуг на прикладі ринку системної інтеграції України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентна стратегія, конкурентна позиція, промисловий ринок послуг, інституціональна трактовка маркетингу, ціннісний підхід, клієнтоорієнтована стратегія, ринок системної інтеграції України, competitive strategy, competitive position, industrial market of services, institutional interpretation of marketing, value approach, client-oriented strategy, system integration market of Ukraine

Бібліографічний опис

Москаленко, О. Д. Маркетинг у формуванні конкурентних позицій на ринку промислових послуг на прикладі ринку системної інтеграції України [Електронний ресурс] / Москаленко О. Д., Зозульов О. В. // Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць. – Електронні текстові дані (1 файл: 374 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Бібліогр.: 6 назв. – Назва з екрана.

DOI