Ринкові форми торгової марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НВФ «Студцентр»

Анотація

Опис

Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.

Ключові слова

маркетинг, торгова марка, бренд, нейм, сильний бренд, форми марки

Бібліографічний опис

Зозульов, О. В. Ринкові форми торговельної марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів / Зозульов О. В. // Маркетинг и реклама. – 2015. – № 5-6 (226-227). – С. 52–55. – Бібліогр.: 7 назв.

DOI

Зібрання