Ринкові форми торгової марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів
Вантажиться...
Дата
2015
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НВФ «Студцентр»
Анотація
Опис
Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.
Ключові слова
маркетинг, торгова марка, бренд, нейм, сильний бренд, форми марки
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Ринкові форми торговельної марки, їх соціально-психологічна природа та сутність активів / Зозульов О. В. // Маркетинг и реклама. – 2015. – № 5-6 (226-227). – С. 52–55. – Бібліогр.: 7 назв.