Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37014
Title: Оценивание эффективности маркетинговых Интренет-коммуникаций на основе КРI
Other Titles: Evaluation of marketing Internet communications effectiveness using KPI
Authors: Домашева, Е. А.
Зозулёв, Александр Викторович
Keywords: маркетинг
показатели KPI
оценка эффективности
ключевые показатели эффективности
маркетинговые Интернет-коммуникации
жизненный цикл организации
key performance indicators
marketing Internet communications
life cycle of the firm
Issue Date: 2016
Publisher: НВФ «Студцентр»
Citation: Домашева, Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых Интернет-коммуникаций на основе KPI / Домашева Е. А., Зозулёв А. В. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 3 (234). – С. 22–27. – Библиогр.: 7 назв.
Description: Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.
URI: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37014
Appears in Collections:Статті (КПМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MiR2016-3_p22-27.pdf378.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.