Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Зозульов, Олександр Вікторович
Домашева, Є. А.
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, кіберсередовище, маркетинг в кіберсередовищі, схема збуту в кіберсередовищі, стратегія збуту в кіберсередовищі, детермінанти вибору стратегії, електронна комерція, marketing in cyberspace, e-commerce
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / Зозульов О. В., Домашева Є. А. // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2 (107). – С. 46–54. – Бібліогр.: 10 назв.