Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Анотація

Опис

Ключові слова

стартап, маркетингова стратегія, венчурна індустрія, технологічний аудит, мінімально життєздатний продукт, MVP, промисловий маркетинг, startup, start-up, marketing strategy, venture industry, technological audit, minimum viable product, industrial marketing

Бібліографічний опис

Кофанов, О. Є. Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринку / Кофанов О. Є., Зозульов О. В. // Економічний простір : збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2016. – № 115. – С. 202–211. – Бібліогр.: 20 назв.

DOI

Зібрання