Метод виявлення визначальних елементів мотивацій споживачів та ступень їх усвідомлення за допомогою елементів алгебри висловлювань
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет “Львівська політехніка”
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, мотивація споживачів, метод визначення мотивації споживачів, алгебра висловлювань
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Метод виявлення визначальних елементів мотивацій споживачів та ступень їх усвідомлення за допомогою елементів алгебри висловлювань // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2000. – № 384. – С. 110–115. – Бібліогр.: 3 назви.