Рекомендаційна система автоматичної генерації відповідей на звернення користувачів до служби підтримки
Ескіз недоступний
Дата
2020-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота: 45 с., 26 рис., 8 табл., 2 дод., 20 джерел.
Об’єкт дослідження – взаємодія користувача з службою підтримки, обробка тексту, кластеризація текстових векторів.
Предмет дослідження – методи векторизації тексту та подальшої кластеризації його, що базуються на машинному навчанні.
Мета роботи – проаналізувати предмет дослідження, реалізувати програмний продукт для визначення типу запита до служби підтримки компанії, надання рекомендацій щодо відповіді.
Методи дослідження – методи машинного навчання: каскадні класифікатори, нейронні мережі.
Актуальність – задача розробки нової технології для пришвидшення роботи відділу підтримки. Покращення лояльності та задоволеності клієнтів компанії. Зниження затрат на відділ служби підтримки.
Результати роботи - було створено і протестовано систему рекомендацій та кластеризації листів. Аналіз роботи показав, що система видає задовільну точність та може бути використана на реальних підприємствах. використана для керування пристроєм.
Шляхи подальшого розвитку предмету дослідження – залучення серверних обчислень та методів самаризації тексту для пришвидшення роботи програми, додавання персоналізації для додавання відчуття розмови з менеджером, а не роботизованою системою.
Опис
Ключові слова
машинне навчання, нейронні мережі, рекомендаційні системи, обробка природніх мов, machine learning, neural networks, recommendation systems, text vectorization
Бібліографічний опис
Попова, Д. А. Рекомендаційна система автоматичної генерації відповідей на звернення користувачів до служби підтримки : дипломна робота … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології / Попова Дарія Андріївна. – Київ, 2020. – 96 с.