Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, брендинг, бренд ІТ-підприємства, підвищення конкурентоспроможності, competitiveness, branding, brand, enterprise IT brand, increasing competitiveness

Бібліографічний опис

Мартиненко, К. Р. Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингу [Електронний ресурс] / Мартиненко К. Р., Войтко С. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 446 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.

DOI