Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингу
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, брендинг, бренд ІТ-підприємства, підвищення конкурентоспроможності, competitiveness, branding, brand, enterprise IT brand, increasing competitiveness
Бібліографічний опис
Мартиненко, К. Р. Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингу [Електронний ресурс] / Мартиненко К. Р., Войтко С. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 446 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.