Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-11-26

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький національний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, модель товару, конкурентоспроможність, система моделей товару, product model system, модели товара

Бібліографічний опис

Зозульов, О. В. Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 листопада 2020 р. – Хмельницький : ХНУ, 2020.

DOI