Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності
Вантажиться...
Дата
2020-11-26
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Хмельницький національний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, модель товару, конкурентоспроможність, система моделей товару, product model system, модели товара
Бібліографічний опис
Зозульов, О. В. Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 листопада 2020 р. – Хмельницький : ХНУ, 2020.