Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів України
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
лояльність споживачів, конкурентоспроможність підприємства, прихильність до бренду, емоціональні мотиватори, програма лояльності, споживча цінність, consumer loyalty, enterprise competitiveness, brand commitment, emotional motivators, loyalty program, customer value
Бібліографічний опис
Мельник, Н. О. Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів України [Електронний ресурс] / Мельник Н. О., Писаренко Н. Л. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 511 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.