Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

лояльність споживачів, конкурентоспроможність підприємства, прихильність до бренду, емоціональні мотиватори, програма лояльності, споживча цінність, consumer loyalty, enterprise competitiveness, brand commitment, emotional motivators, loyalty program, customer value

Бібліографічний опис

Мельник, Н. О. Ціннісні складова в процесі розробки програми лояльності на ринку молочних продуктів України [Електронний ресурс] / Мельник Н. О., Писаренко Н. Л. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 511 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.

DOI