Засоби підвищення ефективності сервісу електронної черги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Актуальність теми. Наразі актуальність досить велика, оскільки тільки завдяки такому сервісу користувачі зможуть самостійно записатися у чергу будь-куди та будь-коли без зайвого клопоту. Для цього Вам знадобиться лише доступ до мережі інтернет. Ми живемо у дуже швидкоплинному світі, особливо якщо ви живете у великому місті, тому без навичок економії часу на зайві дії та його раціонального використання нам ніяк не впоратися, а даний застосунок якнайкраще економить час та гроші як клієнтів, так і власників якоїсь установи, куди необхідно стати у чергу. Об’єктом дослідження є процеси обробки запитів клієнтів, що бажають стати у чергу. Предметом дослідження є розробка сервісу обробки запитів. Метою роботи є підвищення ефективності програмно-апаратних засобів сервісу електронної черги за рахунок зменшення часу очікування у черзі та реалізації нових функціональних можливостей дистанційної взаємодії із засобами цього сервісу. Методи дослідження. Аналіз існуючих сервісів. Аналіз існуючих методів розв’язання задачі. Вибір методу розв'язання системи. Проектування автоматизованої систему електронної черги, що зменшить час очікування у черзі та надасть можливість записатися у чергу віддалено, за допомогою власно розробленого сервісу. Виконання програмної реалізацію розробленої системи. Виконання тестування розробленої системи. Наукова новизна. Запропоновано новий спосіб реалізації сервісів електронних черг, що дозволяє покращити такі конкурентні властивості сервісу як універсальність та незалежність від структур даних . Практична цінність полягає у можливості легкого додавання будь-якого місця на яке користувач бажає стати у чергу та використання сервісу з будь-якого пристрою, що може під’єднатися до мережі інтернет за допомогою браузера. Структура та обсяг роботи. Магістерська дисертація складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та додатків. У вступі представлена проблемна область, мета та актуальність роботи. У першому розділі описується постановка задачі. У другому розділі описується теоретичне підґрунтя реалізації. У третьому розділі описуються особливості архітектурно-структурної організації. У четвертому розділі наведено опис та аналіз отриманих результатів. У висновках стисло наводяться результати розробки та досліджень.

Опис

Ключові слова

сервіс, алгоритм, програмне забезпечення, черга, сервіс масового обслуговування, service, algorithm, software, queue, queuing service

Бібліографічний опис

Харитончик, О. В. Засоби підвищення ефективності сервісу електронної черги : магістерська дис. : 123 Комп’ютерна інженерія / Харитончик Олександр Вячеславович. – Київ, 2020. – 111 с.

ORCID

DOI