Застосування відновлювального джерела енергії для підвищення рівня енергоефективності теплопостачання навчального корпусу № 30 КПІ ім. Ігоря Сікорського

Ескіз недоступний

Дата

2020-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Магістерська дисертація «Застосування відновлювального джерела енергії для підвищення рівня енергоефективності теплопостачання навчального корпусу № 30 КПІ ім. Ігоря Сікорського» складається з 114 сторінок, 47 рисунків, 76 таблиць, а також містить 23 джерела в переліку посилань. Актуальність теми полягає в вивченні проблем енергозбереження та енергоефективності, неефективного використання енергоресурсів та актуальності вирішення проблем енергозбереження в Україні на прикладі навчального закладу. Метою роботи є визначення доцільності використання фотоелектричної сонячної станції в навчальному корпусі №30 КПІ ім. Ігоря Сікорського в місті Києві. Завдання дослідження – провести огляд будівлі, розрахувати енергопотребу будівлі, розрахувати енергоспоживання будівлі, провести модернізацію системи енергоспоживання. Об’єкт дослідження – навчальний корпус №30 КПІ ім. Ігоря Сікорського. Наукова новизна магістерської дисертації полягає у дослідженні доцільності використання сонячної станції в корпусі. Отримані результати, запропоновані методики та підходи можуть використовуватись для аналізу ефективності сонячної електричної станції.

Опис

Ключові слова

енергозбереження, енергоефективність, паливно-енергетичні ресурси, енергозберігаючі заходи, тепловтрати, альтернативні джерела енергії, «Зелений тариф», енергоресурси, Energy saving, energy efficiency, fuel and energy resources, energy saving measures, heat losses, alternative energy sources, Green Tariff, energy resources

Бібліографічний опис

Гогінава, С. Б. Застосування відновлювального джерела енергії для підвищення рівня енергоефективності теплопостачання навчального корпусу № 30 КПІ ім. Ігоря Сікорського : магістерська дис. : 144 Теплоенергетика / Гогінава Серго Багратович. – Київ, 2020. – 89 с.

DOI