Маркетинг в інформаційному суспільстві
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг в інформаційному суспільстві, Marketing in Information Society, маркетинг, marketing, інформаційне суспільство, Information Society, futurolog, футуролог, футурологія
Бібліографічний опис
Юдіна, Н. В. Маркетинг в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : навчально-методичний комплекс дисципліни освітньої програми «Промисловий маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Н. В. Юдіна ; Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл: 10,75 Mb). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 106 с. – Назва з екрана.