Навчально-методичні матеріали (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено підручники, навчальні посібники, практикуми, матеріали до курсів лекцій, програми дисциплін, авторами або укладачами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Маркетингова політика розподілу. Методичні вказівки до виконання розрахункових робіт(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Стадніченко, Вадим ВолодимировичМіждисциплінарні зв’язки: дисципліна “Маркетингова політика розподілу” базується на таких дисциплінах як «Фундаментальний маркетинг», «Логістика», «Маркетингові дослідження», «Інфраструктура товарного ринку», «Продаж та управління продажем», «Маркетингова політика комунікацій», «Промисловий маркетинг». Кредитний модуль є інтегрованим курсом, що вивчає аспекти управління системою розподілу підприємства, елементи стратегії розподілу, основні аспекти діяльності комерційних посередників тощо. Успішна діяльність підприємства на ринку вимагає знання існуючих методів і типів розподілу, тенденцій економічних процесів у світі, та ринкового середовища в різних галузях. Тому в рамках курсу "Маркетингова політика розподілу" розглядається широкий спектр проблем управління системами розподілу на промисловому та споживчому ринках, основні фактори макро- та мікросередовища маркетингу тощо.Документ Відкритий доступ Маркетингова політика розподілу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Стадніченко, Вадим ВолодимировичЗадача цього навчального посібника – надати студенту допомогу щодо впорядкування та засвоєння теоретичного матеріалу, а також визначення структури, змісту та оформлення індивідуальної роботи, і допомогти правильно організувати роботу над нею. Навчальний посібник представляє собою навчальнометодичний комплекс для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу.Документ Відкритий доступ Маркетинг. Робочий зошит(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна; Царьова, Тетяна ОлександрівнаНавчальний посібник представляє собою робочий зошит для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетинг» для спеціальності 073 «Менеджмент». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з менеджменту.Документ Відкритий доступ Маркетинг. Практикум(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна; Царьова, Тетяна ОлександрівнаНавчальний посібник представляє собою практикум для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетинг» для спеціальності 073 «Менеджмент». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з менеджменту.Документ Відкритий доступ Маркетинг. Конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна; Царьова, Тетяна ОлександрівнаНавчальний посібник представляє собою конспект лекцій для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетинг» здобувачами ступеня бакалавра за спеціальністю 073 «Менеджмент». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з менеджменту.Документ Відкритий доступ The first year’s impact of the full-scale war on Ukrainian business(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Gavrysh, Oleg; Gavrysh, Iuliia; Matiukhina, Anna; Vasylets, IrynaThe relevance of the research is stipulated by the need to analyse the impact of military operations on the economic environment of Ukraine, in particular on business, constituting a significant part of the Ukrainian economy. The purpose of the article was to study the first year’s impact of the full-scale war in Ukraine on the state of Ukrainian business, to identify the main challenges and opportunities faced by business during the war, and to provide recommendations for stabilizing the economic environment in Ukraine. Methods of secondary information analysis have been used to obtain a generalized picture of the impact of military operations on Ukrainian business by analysing the reports of international and Ukrainian organizations. Statistical analysis has become the basis for evaluating dynamics and key economic indicators. The state of Ukrainian business during the Russian-Ukrainian war has been analysed. The impact of the conflict on business has been studied and recommendations for stabilizing the economic environment in Ukraine have been provided. The dynamics of gross domestic product from 2013 to 2022 and the negative impact of the war on the economy have been analysed. The ways of business adaptation to new conditions, direct losses of the industrial sector and new opportunities for business during the war have been studied. State aid measures to support business and strategic directions for overcoming the crisis and restoring the economy after the war have been described. The results of the study give evidence of a significant negative impact of the Russian-Ukrainian war on Ukrainian business, which is traced in a fall in gross domestic product, a decrease in the level of investment, an increase in unemployment and infrastructure destruction. The proposed recommendations and development strategies include the need to strengthen state support for business, stimulate investment, reform the economy to diversify and increase its resistance to external shocks. The recommendations are the result of scientific analysis and can serve as a basis for practical application by enterprises during the war and after its end.Документ Відкритий доступ Навчально-методичний комплекс дисципліни «Ризикологія в маркетинговій діяльності»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лебеденко, Сергій ОлександровичДисципліна «Ризикологія в маркетинговій діяльності» розглядає підходи до обліку факторів невизначеності і ризику в економічній практиці, а також математичні моделі, що використовуються для цих цілей. Аналізуються ситуації, що виникають в умовах невизначеності та інформації при прийнятті управлінських рішень. Основна увага приділяється методам вирішення завдань, що виникають в ризикових ситуаціях. Для будьякого бізнесу важливо не уникнути ризик взагалі, а передбачити його і прийняти оптимальне рішення щодо певного критерію, що відображає основний інтерес підприємця. Теоретичною основою і практичним інструментарієм аналізу та прогнозування рішень в економіці та бізнесі є економіко-математичні моделі та проведені по ним розрахунки. В якості математичних засобів прийняття рішень в умовах невизначеності і ризику використовуються: теорія стратегічних ігор, теорія ймовірностей, математична статистика, теорія статистичних рішень, математичне програмування, теорія корисності Неймана-Моргенштерна.Документ Відкритий доступ Навчально-методичний комплекс дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лебеденко, Сергій ОлександровичДисципліна «Інформаційні системи і технології в маркетингу» надає базові знання з теоретичних основи виконання ділових операцій та угод з використанням електронних каналів мережі Інтернет; технології та засоби, що можуть використовуватися для електронної комерції. Основне призначення дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу» - надати студентам глибоке та ґрунтовне засвоєння нової філософії маркетингової діяльності на промисловому ринку. На сьогоднішній час спостерігається зміщення акцентів з комунікаційної та інформаційної - пошукової функції Інтернету на реалізацію, з його допомогою, завдань сучасного бізнесу. Це відбувається завдяки здатності мережевих технологій докорінно змінювати спосіб взаємодії між людьми і компаніями, методи дослідницької діяльності, купівлі-продажу тощо.Документ Відкритий доступ Навчально-методичний комплекс дисципліни «Електронна комерція»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лебеденко, Сергій ОлександровичДисципліна «Електронна комерція» надає базові знання з теоретичних основи виконання ділових операцій та угод з використанням електронних каналів мережі Інтернет; технології та засоби, що можуть використовуватися для електронної комерції. Основний зміст дисципліни складають такі теми: Основні поняття електронної комерції. Розробка та розміщення електронних магазинів. Маркетинг в електронній комерції. Технології електронних платежів через Інтернет. Віртуальні підприємства. Електронний уряд. Безпека і захист інформації при електронній комерції (Безпека систем електронної комерції.Документ Відкритий доступ Переддипломна практика магістрів. Рекомендації з проведення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гнітецький, Євген Віталійович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаВ навчальному посібнику розміщено рекомендації з проведення переддипломної практики студентів, виконання ними відповідних завдань з переддипломної практики для освітнього ступеня «Магістр». Навчальний посібник містить всі необхідні структурні елементи: опис переддипломної практики, мету та завдання, вимоги до організаційної та звітної документації, критерії оцінювання, список рекомендованої літератури, додатки. Зазначений навчальний посібник підвищить ефективність роботи студентів навчання освітнього ступеня магістр, які проходять практику та їхніх керівників при організації, підготовці, проведенні та оцінюванні переддипломної практики.Документ Відкритий доступ Маркетинг послуг. Робочий зошит(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018) Гнітецький, Євген Віталійович; Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаЕлектронне мережне навчальне видання містить практикум з основних розділів курсу. Надана велика кількість практичних прикладів та фактичних матеріалів, що ілюструють, підкріплюють та допомагають розкрити суть і зрозуміти теоретичні положення дисципліни. Наведені практичні завданя, основані на теорії курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, що бажають поглибити своє розуміння з дисципліни маркетинг послуг, а також інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.Документ Відкритий доступ Програмування із використанням R у статистичних та маркетингових дослідженнях: Навчально-методичний комплекс дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кофанов, Олексій Євгенович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр ВікторовичНавчальний посібник представляє собою навчально-методичний комплекс для розв’язання практичних завдань і закріплення теоретичного матеріалу з дисципліни «Програмування із використанням R» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг». У посібнику приділена увага загальним особливостям використання мови програмування R, роз’ясненню способів її застосування для аналізу статистичних даних і вирішення маркетингових завдань. Посібник рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних і лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти і дистанційного навчання, а також при вивченні таких дисциплін, як «Маркетингові дослідження», «Теорія ймовірностей та математична статистика», «Мови програмування при роботі з великими даними» тощо. Навчальне видання може бути використане під час викладання маркетингових дисциплін студентам інших спеціальностей, а також буде корисним фахівцям з промислового маркетингу.Документ Відкритий доступ Товарна інноваційна політика промислового підприємства: конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023-03) Кубишина, Надія Сергіївна; Солнцев, Сергій ОлексійовичКонспект лекцій включає зміст, короткий лекційний матеріал, згідно з силабусом курсу, контрольні питання, список основної, додаткової літератури, інформаційні ресурси, що навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг» Дисципліна забезпечую поглиблене вивчення сучасної концепції інноваційного маркетингу, наукового обґрунтуванню інноваційних стратегій , посилення гнучкості промислового виробництва та ефективності комерціалізації промислового підприємства в умовах воєнного стану. Комерційній успіх інноваційного продукту залежить від участі фахівців в пошуку, оцінюванні та реалізації ідей нових товарів. Вивчення курсу дозволяє оволодіти основами стратегії та тактики прийняття маркетингових рішень та дає можливість сформувати у магістра комплексний підхід до засобів інноваційного маркетингу у створенні конкурентоспроможних інновацій, що стоять перед промисловим підприємствомДокумент Відкритий доступ Маркетингові стандарти в цифровому середовищі. Навчально-методичний комплекс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шульгіна, Людмила МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Бізнес-комунікації. Навчально-методичний комплекс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шульгіна, Людмила МихайлівнаДокумент Відкритий доступ Фундаментальний маркетинг. Навчально-методичний комплекс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Гавриш, Юлія ОлегівнаДокумент Відкритий доступ Переддипломна практика: рекомендації з проведення у дистанційній формі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бажеріна, Катерина ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Логістика в системі маркетингу підприємства: навчально-методичний комплекс з вивчення дисципліни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Стадніченко, Вадим ВолодимировичДокумент Відкритий доступ Промисловий маркетинг: курсова робота(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Відкритий доступ Маркетинг. Навчально-методичний комплекс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Гавриш, Юлія Олегівна