Стратегічний маркетинг. Навчально-методичний комплекс
Loading...
Date
2020
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Abstract
Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначено для роботи на практичних заняттях, як допоміжний для самостійної роботи студентів та підготовки до контрольних заходів. Використання Навчально-методичного комплексу спрямоване на опанування знань: сутності та змісту процесу стратегічного маркетингового аналізу та стратегічного планування маркетингу, методів стратегічного аналізу в маркетингу, різновидів маркетингових стратегій та методів їх розробки, підходів до побудови системи маркетингових цілей та формування системи показників ефективності маркетингу; умінь: обирати методи та виконувати стратегічний маркетинговий аналіз, формувати систему цілей маркетингу підприємства, розробляти ринкову стратегію підприємства.
Description
Keywords
стратегічний маркетинг, стратегический маркетинг, маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия
Citation
Язвінська, Н. В. Стратегічний маркетинг. Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,2 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 92 с. – Назва з екрана.