Стратегічний маркетинг. Навчально-методичний комплекс

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Abstract

Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначено для роботи на практичних заняттях, як допоміжний для самостійної роботи студентів та підготовки до контрольних заходів. Використання Навчально-методичного комплексу спрямоване на опанування знань: сутності та змісту процесу стратегічного маркетингового аналізу та стратегічного планування маркетингу, методів стратегічного аналізу в маркетингу, різновидів маркетингових стратегій та методів їх розробки, підходів до побудови системи маркетингових цілей та формування системи показників ефективності маркетингу; умінь: обирати методи та виконувати стратегічний маркетинговий аналіз, формувати систему цілей маркетингу підприємства, розробляти ринкову стратегію підприємства.

Description

Keywords

стратегічний маркетинг, стратегический маркетинг, маркетингова стратегія, маркетинговая стратегия

Citation

Язвінська, Н. В. Стратегічний маркетинг. Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,2 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 92 с. – Назва з екрана.

DOI