Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві
Вантажиться...
Дата
2015
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Політехніка
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок, маркетингова стратегія, маркетингові методи, медійна реклама, новітні технології, marketing, market, marketing strategy, SMM, SEO, media advertising, маркетинг, рынок, маркетинговая стратегия, SMM, SEO, медийная реклама
Бібліографічний опис
Тульчинська, С. О. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві / Тульчинська С. О., Сегеда Є. І. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 16. – С. 98–103. – Бібліогр.: 5 назв.