Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Політехніка

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринок, маркетингова стратегія, маркетингові методи, медійна реклама, новітні технології, marketing, market, marketing strategy, SMM, SEO, media advertising, маркетинг, рынок, маркетинговая стратегия, SMM, SEO, медийная реклама

Бібліографічний опис

Тульчинська, С. О. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві / Тульчинська С. О., Сегеда Є. І. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 16. – С. 98–103. – Бібліогр.: 5 назв.

DOI