«Технології створення освітніх комп’ютерних ігор та проектування доповненої реальності». Комп’ютерний практикум. Частина І

Ескіз недоступний

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

доповнена реальність, фреймворк, окуляри, комп'ютерна ігра, рушій, Unity 3D, Vuforia

Бібліографічний опис

«Технології створення освітніх комп’ютерних ігор та проектування доповненої реальності». Комп’ютерний практикум. Частина І [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, які навчаються за спеціальністю 171 «Електроніка», освітньою програмою «Електронні системи мультимедіа та засоби Інтернету речей» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад. О. А. Батіна. – Електронні текстові данні (1 файл: 39,64 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 176 с. – Назва з екрана.

DOI