Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Мета роботи полягає в розробці заходів спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч». Для економічного обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч» в роботі використані такі методи: логічний метод, графічний метод, методи економіко-математичного моделювання, метод логічного узагальнення та порівняльний. В роботі було проаналізовано фінансовий стан та конкурентні переваги підприємства та запропоновані 2 шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції, а саме впровадження нового асортименту продукції та відкриття кафе-кондитерської «Світоч». Об’єкт дослідження є приватне акціонерне товариство «Світоч» та рівень конкурентоспроможності підприємства. Предмет дослідження є аналіз методологічних підходів до вивчення конкурентоспроможності продукції та практичної економічної оцінки господарської діяльності підприємства та напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч».

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, виробництво, прибуток, competitiveness, production, profit

Бібліографічний опис

Васянович, А. О. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Васянович Андрій Олександрович. – Київ, 2021. – 135 c.

ORCID

DOI