Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч»
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Мета роботи полягає в розробці заходів спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч». Для економічного обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч» в роботі використані такі методи: логічний метод, графічний метод, методи економіко-математичного моделювання, метод логічного узагальнення та порівняльний.
В роботі було проаналізовано фінансовий стан та конкурентні переваги підприємства та запропоновані 2 шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції, а саме впровадження нового асортименту продукції та відкриття кафе-кондитерської «Світоч».
Об’єкт дослідження є приватне акціонерне товариство «Світоч» та рівень конкурентоспроможності підприємства.
Предмет дослідження є аналіз методологічних підходів до вивчення конкурентоспроможності продукції та практичної економічної оцінки господарської діяльності підприємства та напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч».
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, виробництво, прибуток, competitiveness, production, profit
Бібліографічний опис
Васянович, А. О. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Світоч» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Васянович Андрій Олександрович. – Київ, 2021. – 135 c.