Просування онлайн-бібліотеки «Слухай» у соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-06

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Об’єктом дослідження є онлайн-бібліотека аудіокниг українською мовою «Слухай». Метою дослідження є створення ефективного просування онлайн-бібліотеки аудіокниг українською мовою «Слухай» у соціальних мережах. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі описано сутність понять «аудіокнига», «онлайн-бібліотека», «просування» та «соціальні мережі», а також опрацьовано поняття «SMM» та специфіку просування проєктів у соціальних мережах. У другому розділі висвітлено сучасний стан ринку аудіовидавництва, закордонні та вітчизняні звукові проєкти. У третьому розділі описано діяльність онлайн-бібліотеки «Слухай», створення стратегії для просування проєкту та її реалізацію. За результатами дослідження зроблено висновок про те, що у роботі з’ясовано сучасний стан ринку аудіокниг, виявлено особливості просування у соціальних мережах; описано діяльність онлайн-бібліотеки «Слухай», розроблено та реалізовано стратегію просування проєкту в Instagram і Twitter.

Опис

Ключові слова

аудіокниги, просування, соціальні мережі, онлайн-бібліотека, audiobooks, promotion, social networks, online library

Бібліографічний опис

Краснюк, У. О. Просування онлайн-бібліотеки «Слухай» у соціальних мережах : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Краснюк Уляна Олександрівна. – Київ, 2021. – 108 с.

DOI