Просування онлайн-бібліотеки «Слухай» у соціальних мережах
Вантажиться...
Дата
2021-06
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Об’єктом дослідження є онлайн-бібліотека аудіокниг українською мовою «Слухай». Метою дослідження є створення ефективного просування онлайн-бібліотеки аудіокниг українською мовою «Слухай» у соціальних мережах.
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі описано сутність понять «аудіокнига», «онлайн-бібліотека», «просування» та «соціальні мережі», а також опрацьовано поняття «SMM» та специфіку просування проєктів у соціальних мережах.
У другому розділі висвітлено сучасний стан ринку аудіовидавництва, закордонні та вітчизняні звукові проєкти.
У третьому розділі описано діяльність онлайн-бібліотеки «Слухай», створення стратегії для просування проєкту та її реалізацію.
За результатами дослідження зроблено висновок про те, що у роботі з’ясовано сучасний стан ринку аудіокниг, виявлено особливості просування у соціальних мережах; описано діяльність онлайн-бібліотеки «Слухай», розроблено та реалізовано стратегію просування проєкту в Instagram і Twitter.
Опис
Ключові слова
аудіокниги, просування, соціальні мережі, онлайн-бібліотека, audiobooks, promotion, social networks, online library
Бібліографічний опис
Краснюк, У. О. Просування онлайн-бібліотеки «Слухай» у соціальних мережах : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Краснюк Уляна Олександрівна. – Київ, 2021. – 108 с.