Бакалаврські роботи (ВСР)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 96
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування агенції стримінгового сервісу Live me в соціальних мережах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лубенець, Ольга Валеріївна; Андрійчук, Микола Тарасович
    Обʼєктом дослідження є світовий ринок лайв-стримінгових сервісів. Предметом дослідження є особливості просування агенції стримінгового сервісу Live me. Метою проєкту є розроблення стратегії просування агенції стримінгового сервісу Live me, що включає в себе створення логотипу, рекламних креативів, розроблення сайту та телеграм-боту, створення інстаграм- та фейсбук-сторінки. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено сутність поняття «лайв-стримінг», визначено топ найпопулярніших стримінгових сервісів 2023 року та їх основні функції. Також зʼясовано від чого залежить успіх та методи популяризації стримінгових платформ. У другому розділі було визначено цільову аудиторію, основних конкурентів та розроблено стратегію просування стримінгової агенції Live me в соціальних мережах. За результатами дослідження було зроблено висновок, що попит на стримінгові платформи зростає з кожним роком, адже це чудова нагода поспілкуватися з відомими стримерами та монетизувати свій контент. До того ж просування даного стримінгового сервісу є дуже важливим в період повномасштабного вторгнення, адже це гарне джерело заробітку онлайн, не виходячи з дому, що свою чергу не ставить життя людини під загрозу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Концепція просування інстаграм-сторінки ресторану Flame
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Яценко, Софія Володимирівна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Об'єктом дослідження є інстаграм-сторінка ресторану Flame. Метою дослідження є розробка стратегії просування ресторану Flame у соціальній мережі та аналіз ефективності розробленої стратегії. Пояснювальна записка до дипломного проєкту складається з двох розділів. У першому розділі розглянуто сутність понять «маркетингові комунікації» та «SMM», зроблено дослідження конкурентного середовища проєкту та цільової аудиторії. У другому розділі було проведено дослідження наявної комунікації ресторану Flame в інстаграмі, було обрано основні інструменти просування, складено контент-план, розроблено наповнення. Після цього був етап реалізації, оцінки наявних результатів та прогнозування подальшої ефективності створеної концепції просування У ході реалізації комунікаційної стратегії було покращено комунікацію, підвищено свідомість про послуги ресторану та збільшено кількість відвідувань закладу. На основі цих даних зроблено висновок, що результати практичного втілення комунікаційної стратегії позитивні.
  • ДокументВідкритий доступ
    Концепція PR-стратегії для бренду Shur Shur
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Приходько, Катерина Олександрівна; Фіголь, Надія Миколаївна
    Об’єктом дослідження є PR-стратегія бренда Shur Shur. Метою дослідження є створення PR-стратегії для бренда Shur Shur в умовах відсутності бюджету на PR-просування та її реалізація. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто поняття зв’язків з громадськістю, основні функції, завдання та інструменти PR, а також етапи підготовки та реалізації PR-стратегії. У другому розділі було проведено дослідження поточної діяльності бренда Shur Shur, конкурентного середовища та цільової аудиторії. У третьому розділі описано етапи реалізації PR-стратегії та аналіз її ефективності. Під час реалізації PR-стратегії було збільшено кількість згадок про бренд у медіа та підвищено охоплення та кількість читачів інстраграм-сторінки. На основі цих результатів зроблено висновок про ефективність практичного втілення PR-стратегії.
  • ДокументВідкритий доступ
    Стратегія просування бренду Stefania на платформі інстаграм
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Злидник, Ольга Віталіївна; Смола, Лідія Євстахіївна
    Об'єктом дослідження є бренд взуття ручної роботи «Stefania». Предметом дослідження є стратегія просування бренду на платформі Instagram. Мета дослідження: розробити стратегію просування і проаналізувати її ефективність. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто історіографію проблематики бренду, висвітлено поняття «бренд-платформа», описано сутність концепції SMM, інструменти для просування бренду. У другому розділі проведено аналіз конкурентного середовища та визначено цільову аудиторію бренду, створено інфографіку портрета споживача. Третій розділ описує розробку та реалізацію стратегії просування «Stefania» у соціальних мережах, попередньо зробивши аналіз діяльності бренду. За результатами дослідження було зроблено висновок, що для багатьох середніх та малих підприємств соціальні мережі стали основним інструментом для залучення нових клієнтів, підвищення лояльності, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів. Тому важливо досліджувати особливості просування в соціальних мережах за допомогою інструментів SMM і вивчити, як це впливає на діяльність компаній у сучасних умовах розвитку ринку.
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування освітньо-культурного проєкту «Пусто» в соціальних мережах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Романюк, Мирослава Русланівна; Балюн, Оксана Олександрівна
    Соціальні мережі – це платформи, на яких користувачі можуть комунікувати, генерувати та ділитись контентом. Вони помітно інтегрувались у сучасне життя та дозвілля. Крім того, інструменти соціальних мереж дозволяють чинити соціальний, маркетинговий та психологічний вплив на спільноту. Соціальний менеджмент використовує їх, щоб ефективно просувати компанію чи товар. SMM має достатньо переваг для власника бізнесу, проте основними є відносна дешивизна, в порівняні з іншими методами маркетингу, та встановлення прямого контакту з авдиторією, що дозволяє краще її розуміти. Метою дипломної роботи є створення концепції концепції проєкту «Пусто» в соціальних мережах. Обʼєктом дослідження є освітньо-культурний проєкт «Пусто». Предметом дослідження є види нових медіа, зокрема, соціальні мережі, як засіб просування освітньо-культурних проєктів. Наукова новизна дипломного проєкту полягає у тому, що у роботі проведене комплексне дослідження актуального стану ніші освітньо-культурних проєктів. Проведено аналіз засобів просування культурно-освітніх проєктів та чітко викладено результати, де описані всі переваги та недоліки конкурентів. Розроблено та проаналізовано концепцію освітньо-культурного проєкту «Пусто» у соціальних мережах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Проєкт рекламної кампанії для закладу Bono cafe
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тірон, Вадим Михайлович; Головко, Ольга Анатоліївна
    Мета проєкту полягає в розробці успішної рекламної кампанії для просування закладу Bono cafe. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі «Теоретичні аспекти розроблення та проведення рекламної кампанії для закладу хавчування» визначається: роль реклами для закладів харчування, основні поняття та етапи рекламної кампанії, типи реклами та їх використання в галузі громадського харчування, а також психологія споживача та її вплив на ефективність реклами. Другий розділ «Рекламна діяльність закладу харчування Bono cafe» присвячений загальним відомостям про підприємство, огляду рекламної діяльності підприємства, оцінці конкурентного середовища та конкурентоспроможності закладу харчування Bono cafe. У третьому розділі проведений аналіз цільової аудиторії, сформована концепція рекламної кампанії та розроблені рекламні матеріали для закладу. У висновках підсумовуються отримані результати.
  • ДокументВідкритий доступ
    Концепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграмі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондарук, Дар’я Віталіївна; Андрійчук, Микола Тарасович
    Об'єктом дослідження виступає просування бренду в соціальній мережі «Інстаграм». Мета проєкту: розробити концепцію розвитку в інстаграмі для онлайн-магазину косметики DUSHKA. Структура роботи: вступ, перший теоретичний розділ, другий розділ з аналізом і третій розділ, який містить аналіз і концепцію просування інтернет-магазину DUSHKA в інстаграмі, висновки, списки використаних джерел, додатки. У першому розділі визначено поняття «інстаграм», перспективи розвитку цієї соціальної мережі, визначено поняття та завдання SMM, функції SMM-спеціаліста. У другому розділі проведено аналіз конкурентів, аналіз інтернет-магазину DUSHKA. У третьому розділі проаналізовано сторінку в інстаграмі, визначено цільову аудиторію, створено концепцію розвитку інтернет-магазину DUSHKA у соціальній мережі «Інстаграм». У першому розділі визначено, що інстаграм підходить для просування товарів у соціальній мережі завдяки своєму функціоналу, а SMM-просування допоможе у створенні повноцінного просування. У другому розділі визначено, що інтернет-магазин має зручний функціонал і візуально привабливий вигляд, а серед конкурентів бренд має певні переваги. У третьому розділі визначено контент, який публікує бренд в інстаграмі, визначено певні недоліки, які можна усунути при впроваджені концепції просування, розроблено дві рекламні публікації і макет для швидкої відповіді, а при визначені цільової аудиторії завдяки методу персон було створено портрет споживача, завдяки чому довелось визначити цільову аудиторію.
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування українського бренду суконь Oh My Zigi в інстаграмі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Опрощенко, Євгенія Володимирівна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Об’єктом дослідження є сторінка українського бренду суконь Oh My Zigi в інстаграмі. Предметом дослідження є методи та інструменти просування бренду в соціальних мережах. Метою дослідження є розробити концепцію просування бренду на платформі «Інстаграм». Проєкт складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти просування бренду Oh My Zigi в Інстаграмі. Проаналізовано особливості просування в Інстаграмі та переваги і недоліки просування брендів в інтернеті. У другому розділі описано вибір нових підходів та інструментів для підвищення лояльності та впізнаваності бренда, розробку та реалізацію концепції просування бренду Oh My Zigi. За результатами дослідження зроблено висновок, що SMM-маркетинг - один з найефективніших способів просування для брендів у соціальних мережах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування бренду фітнес-тренера в умовах воєнного часу
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кузьміна, Марія Геннадіївна; Литвин, Аеліта Василівна
    Мета дослідження — створити стратегію формування бренду фітнес-тренера в умовах воєнного часу з урахуванням актуальних етапів його розвитку та існуючих технологій. Уперше досліджено вплив воєнного часу на стратегію формування особистого бренду в галузі спорту; з огляду на теоретичну базу удосконалено поняття «особистий бренд»; унаочнено особливості бренду спортсмена; визначено основні етапи та технології формування бренду спортсмена. Проаналізовано стан бренду фітнес-тренера Кузьменко Марії до початку повномасштабного російського вторгнення на територію України; встановлено масштаби впливу війни на діяльність та розвиток бренду в місті Херсон. Сформовано основні відомості про цільову аудиторію бренду Кузьменко Марії; розроблено маркетингову персону цільової аудиторії. За допомогою SWOT-аналізу визначено слабкі та сильні сторони бренду Кузьменко Марії серед конкурентів та названо найефективніші етапи та технології його просування. Підготовлено стратегію формування бренду в умовах воєнного часу із розробкою атрибутів бренду, редизайном продукції та удосконаленням засобів комунікації з аудиторією.
  • ДокументВідкритий доступ
    Створення відеореклами для формування критичного мислення на платформі «ТікТок»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Кудлінський, Андрій Володимирович; Смола, Лідія Євстахіївна
    Досліджено теоретико-методичні засади феномену критичного мислення, визначено його інструменти та методи застосування в межах соціальних мереж. Розглянуто характеристику та особливості формування критичного мислення через соціальні мережі. Проаналізовано конкурентне середовище та методи створення контенту у форматі відеороликів для формування критичного мислення. Здійснено оцінку конкурентного середовища. Визначено та обґрунтовано концепцію та шляхи реалізації проєкту. Створено відеоматеріали, що мають формувати критичне мислення. Виконано аналіз впливу відеороликів на аудиторію. Здійснено оцінку ефективності проєкту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування бренду ароматичних свічок Cloud Nine Candles в інстаграмі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Хмара, Анастасія Вʼячеславівна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Предметом дослідження є особливості використання інструментів SMM у соціальній мережі «Інстаграм» для просування малого бізнесу. Метою дипломного проекту є розробка стратегії просування для розповсюдження та збуту продукції невеликого бренду Cloud Nine Candles за допомогою соціальної мережі «Інстаграм». Робота містить вступ, два розділи з підрозділами, висновки, список використаної літератури та додатки. Перший розділ пояснювальної записки присвячений теоретико-методологічним засадам використання соціального медіамаркетингу як складової маркетингміксу бренду. Досліджено конкурентне середовище та цільову аудиторію обраного бренда, здійснено аналіз поточного стану компанії в соціальній мережі «Інстаграм». У другому розділі описано створення та реалізацію комунікативної стратегії бренду Cloud Nine в Інстаграмі. Згідно з результатами дослідження було зроблено висновок, що просування за допомогою соціальних мереж є ефективним інструментом привернення уваги споживачів та сприяє вирішенню різноманітних бізнес та маркетингових завдань.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розробка концепції застосунку Emotly
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Євдокімова-Захарчук, Поліна Олексіївна; Сегол, Радміла Ігорівна
    Об’єктом дослідження є застосунки для підтримки психічного та психологічного здоров’я. Метою дослідження є розроблення концепції застосунку для підтримки ментального здоров’я Emotly та створення стратегії його просування за допомогою інтернет-технологій. Пояснювальна записка до дипломного проєкту складається зі вступу, трьох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі розглянуто актуальність та способи просування застосунків для підтримки ментального здоров’я. У другому розділі розглянуто цільову аудиторію та конкурентів застосунку. Третій розділ присвячений розробці концепції застосунку Emotly та створенні стратегії його просування.
  • ДокументВідкритий доступ
    Комунікаційна діяльність служби доставки їжі Sushi Wok Beregovo
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Ворошилов, Нікіта Олександрович; Литвин, Аеліта Василівна
    Метою дослідження є аналіз поточної комунікаційної діяльності компанії, пропозиції щодо покращення та їх впровадження, аналіз метрик ефективності. Об'єктом дослідження є служба доставки їжі Sushi Wok Beregovo. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було визначено поняттєвий апарат дослідження, досліджено комунікаційну діяльність в системі маркетингових комунікацій, роль брендингу та його складових. У другому розділі було проаналізовано наявну комунікаційну діяльність компанії, визначено конкурентне середовище та складено портрет цільової аудиторії. У третьому розділі було визначено етапи впровадження комунікаційних змін, моніторинг та аналіз показників ефективності. Під час реалізації дипломного проєкту було збільшено органічний трафік на сторінці доставки в 1,5 разів. Запущено та реалізовано рекламну кампанію, яка показала тотожні показники залучення. Визначено, що при комбінуванні цих двох способів просування, доставка може залучити вдвічі більшу кількість аудиторії. Можна стверджувати, що результати практичного дослідження є загалом позитивні.
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування торгово-розважального центру Nivy на платформі «ТікТок»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бугаєнко, Вероніка Вʼячеславівна; Головко, Ольга Анатоліївна
    Об’єктом дослідження є бренд торгово-розважального центру Nivy. Мета проєкту полягає у дослідженні соціальної мережі «ТікТок» як інструменту просування бренду Nivy. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі висвітлено сутність поняття просування, основні функції та завдання, розглянуто ТікТок як інструмент просування, проаналізовано діяльність бренду Nivy та його цільових конкурентів у ТікТоку та інстаграм. У другому розділі здійснено аналіз цільової аудиторії, створено та реалізовано стратегію просування бренду Nivy на платформі «ТікТок» та описано ефективність просування бренду за розробленою стратегією. У ході реалізації стратегії для бренду Nivy у ТікТоку досягнуто майже 30 000 активних підписників, 850 000 вподобань та 16,3 мільйонів переглядів з нуля. На основі цього можемо вважати, що результати практичного втілення стратегії є позитивними.
  • ДокументВідкритий доступ
    Проєкт ребрендингу магазину аналогової фотографії
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Бондаренко, Юлія Валентинівна; Головко, Ольга Анатоліївна
    Об’єктом дослідження є магазин аналогової фотографії «Fotovramke», предмет дослідження – особливості створення ребрендингу, його елементи, завдання та цілі, мета дослідження полягає у створенні проєкту ребрендингу для магазину аналогової фотографії «Fotovramke», яка ефективно вплине на підвищення впізнаваності та прибутку і створить позитивний імідж компанії. Дипломний проєкт складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. У першому розділі розкриті поняття ребрендингу, описані основні етапи його проведення, інструменти, передумови ребрендингу та його основні складники. У другому розділі проаналізовано особливості айдентики та контенту магазину та проведено аналіз основних конкурентів. У третьому розділі проаналізовано цільову аудиторію магазину та створено проєкт ребрендингу для «Fotovramke».
  • ДокументВідкритий доступ
    Стратегія просування музичного стримінгового сервісу
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Чичикало, Філіп Олегович; Сегол, Радміла Ігорівна
    Обʼєктом дослідження є ринок музичного стримінгу. Мета дипломного проєкту – розробити сучасну стратегію просування задля успішного введення нового сервісу стримінгу музики на український ринок. У першому розділі зʼясовано поняття музичного стримінгу і просування, виокремлено найпопулярніші стримінгові платформи на глобальному ринку та проаналізовано їхню стратегію просування. У другому розділі описано проведення дослідження українського сегмента ринку, розроблення концепції нового майданчика онлайнового стримінгу та складання плану заходів із просування. У межах проєкту визначено особливості просування музичних стримінгових сервісів і запропоновано вдосконалену стратегію для запровадження нового продукту в українській музичній індустрії.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розробка стратегії просування блогу про графічний дизайн у соціальних мережах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черниченко, Олена Сергіївна; Сегол, Радміла Ігорівна
    Обʼєктом дослідження є стратегії ведення блогів у соціальних мережах «Інстаграм» та «ТікТок». Мета дипломного проєкту – створити концепцію та просування блогу про графічний дизайн у Інстаграмі та Тіктоці. У першому розділі зʼясовано поняття блогінгу та його класифікації, види; особливості просування та ведення блогу на майданчиках «Інстаграм» та «Тікток». У другому розділі описано проведення дослідження цільової аудиторії для блогу @nadiia.world та основних конкурентів у Інстаграмі та Тіктоці. У третьому розділі було створена концепція ведення та просування блогу @nadiia.world у Інстаграмі, запропоновані рекомендації для запуску блогу у Тіктоці. У межах проєкту визначено основні аспекти роботи блогера з сторінкою у соціальних мережах, показано яких результатів можна досягти за використання тої чи іншої форми подачі контенту та просування.
  • ДокументВідкритий доступ
    Комплексна стратегія просування інтернет-магазину з продажу парфумерії з використанням цифрових інструментів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черняк, Дарія Сергіївна; Сегол, Радміла Ігорівна
    Об’єктом дослідження є просування інтернет-магазину за допомогою цифрових інструментів. Метою дослідження є розробка стратегії просування інтернет-магазину парфумів Tresor de Fem в інтернеті. Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі було вивчено поняття цифрового маркетингу і його інструменти, виявлено відповідні цифрові інструменти та соціальні мережі для просування. У другому розділі було проаналізовано діяльність інтернет-магазину Tresor de Fem, визначено його цільову аудиторію, а також інтереси цільової аудиторії та досліджено конкурентне середовище. У третьому було розроблено стратегію просування.
  • ДокументВідкритий доступ
    Концепція просування благодійного фонду Leleka Foundation
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Коломійчук, Данііл Володимирович; Касянчук, Валерія Олександрівна
    Об’єктом дослідження є рекламна кампанія в мережі інтернет як ефективний спосіб просування благодійного фонду в умовах російсько-української війни. Метою проєкту є розроблення концепції просування в інтернеті для благодійної організації «Leleka Foundation». Це кроки зі створення айдентики організації, формування структурованої звітності фонду в режимі онлайн, оновлення контенту для соцмереж, створення концепцій колаборацій з відомими блогерами. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що проаналізований та описаний матеріал може бути застосований для реалізації запропонованої стратегії просування в інтернеті або для розробки інших стратегій у схожих сегментах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Концепція просування арт-простору Your dream
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Гінгін, Діана Богданівна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Мета дослідження – створити концепцію просування арт–простору «Your dream» в інтернеті за допомогою сайту та соціальних мереж із застосуванням різних інструментів просування. Вперше було розроблено та реалізовано концепцію сайту арт–простору «Your dream», метою якого є забезпечення продажу подарункових сертифікатів на послуги, запропоновані простором, висвітлення діяльності бренду та залучення потенційних клієнтів. За допомогою маркетингового дослідження у вигляді опитування сформовано та визначено цільові портрети споживачів. Вперше проаналізовано сайти конкурентів арт-простору «Your dream». Визначено та проаналізовано головних конкурентів. Створено макет соціальних мереж та розроблено контент-план на місяць для популяризації простору. Набуло подальшого розвитку застосування методів комплексного інтернет–маркетингу для просування проєктів такого типу. Підготовлено рекламні матеріали для популяризації арт-простору та представлення послуг, що пропонується брендом. До рекламної стратегії увійшли: e-mail розсилка, таргетована та контекстна реклами, орендований відеоролик, наповнення соціальних мереж та сайту.