Бакалаврські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Підготовка перекладного електронного видання твору Лорда Дансені “Книга чудес”(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шумська, Єва Олександрівна; Фіялка, Світлана БорисівнаШумська Є. О. Підготовка перекладного електронного видання твору Лорда Дансені «Книга чудес». Науковий керівник — Фіялка Світлана. Дипломний проєкт — Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2024. Підготовка перекладного електронного видання твору Лорда Дансені «Книга чудес». Мета дослідження — створення електронного видання збірки оповідань Лорда Дансені «Книга чудес». Проаналізовано теоретичні аспекти редагування художніх перекладних текстів та окреслено взаємозв’язок роботи редактора та перекладача. Було визначено концепт видання, виявлено його конкурентне середовище, а також запропоновано способи просування книги. Було розроблено власне художньо-літературне перекладне електронне видання. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі було висвітлено поняття «переклад» та «художній переклад», було окреслено специфіку останнього, а також визначено особливості роботи перекладача та редактора над такими текстами. У другому розділі проаналізовано конкурентне середовище нашого видання, визначено цільову авдиторію майбутнього видання, розроблено стратегію його просування та схарактеризовано особливості розробки. За результатами дослідження було зроблено висновок, що сучасний український ринок потребує великої кількості нових перекладів і важливо мати фахівців, які здатні опрацьовувати такі тексти, розуміючись на їхніх особливостях, та було розроблено власний проєкт.Документ Відкритий доступ Просування тревел-блогу в інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Кочанова, Марія Ігорівна; Магда, Євген ВалерійовичКочанова М. І. Просування тревел-блогу в інстаграмі. Науковий керівник – Магда Євген. Дипломний проєкт – Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2025. Просування тревел-блогу в інстаграмі. Мета проєкту - розробка та обґрунтування стратегії просування тревелблогу через сторінку в соціальній мережі «Інстаграм». Об’єктом дослідження є процес просування тревел-блогу в соціальній мережі «Інстаграм». Проаналізовано теоретичні аспекти щодо особливостей створення стратегій просування блогів через соціальну мережу «Інстаграм». Визначено цільову аудиторію тревел-блогу @mashaa.wanders, а також виявлено основних конкурентів серед українських блогерів цього напрямку. Надано концепцію просування блогу, а також його наповнення. Також надано результати оцінки ефективності просування тревел-блогу.Документ Відкритий доступ Просування сервісної компанії DONE.AI(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Максимович, Марія Володимирівна; Масімова, Лариса ГагіківнаДипломний проєкт на тему «Просування сервісної компанії DONE.AI», авторка — Максимович Марія Володимирівна, 2025 рік. Науковий керівник — к. н. із соц. к., доцент Масімова Л. Г. У ході проєкту було реалізовано заходи з просування компанії, що спеціалізується на автоматизації бізнес-процесів. Проведено аналіз цільової аудиторії, визначено актуальні потреби та болі клієнтів. Особливістю проєкту стало створення рекламного продукту, побудованого на персоналізованій комунікації з аудиторією. Було розроблено стратегію контентного просування та виконано редизайн сайту з урахуванням принципів візуальної айдентики бренду. Проєкт демонструє потенціал до подальшого масштабування на інші цифрові канали. Інформаційний продукт розміщено за посиланнями: • https://www.instagram.com/done.ai.tech/ • https://www.figma.com/designДокумент Відкритий доступ Просування Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» на платформі Фейсбук(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Киян, Вікторія Віталіївна; Андрійчук, Микола ТарасовичДипломний проєкт «Просування Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» на платформі Фейсбук» розроблений протягом 2025 року. Науковим керівником є Андрійчук Микола Тарасович, доцент, кандидат наук із соціальних комунікацій. У межах дипломного проєкту було проаналізовано комунікацію в соціальних мережах Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада». Задля досягнення поставлених комунікаційних цілей було розроблено контент-стратегію просування Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» на платформі «Фейсбук». Окрім цього, було розроблено матеріали, потрібні для просування, такі як: візуальні матеріали, текстові матеріали, відео-матеріали. Шляхом аналізу цільової аудиторії Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» було визначено, що фейсбук є найбільш пріоритетною платформою для просування організації. Було розроблено матеріали для соціальних мереж, орієнтовані на просування проєктів Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада», а також на підкріплення бренду організації. Рекламним продуктом дипломного проєкту є контент-стратегія просування Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» у мережі «Фейсбук». Кампанія, запланована в межах розробленої контент-стратегії, складається з таргетованих публікацій, прямих етерів, анонсів та експертних дописів. Цільовою аудиторією кампанії є громадяни України віком 16 – 45 років, що проживають в Україні, беруть участь у громадських ініціативах, волонтерять, цікавляться місцевим самоврядуванням та соціальними змінами. Серед очікуваних соціально-економічних показників ефективності було визначено: залучення нових учасників до заходів Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» та збільшення партнерських колаборацій з громадськими організаціями, активістами та інфлюенсерами. В межах кампанії використовується в основному органічний та партнерський контент, тому бюджет складає 2000 грн. Задля подальшого практичного застосування кампанію було адаптовано для просування регіональних сторінок Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» на платформі «Фейсбук».Документ Відкритий доступ Концепція науково-популярного видання про редакторську професію(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Гончарук, Тамара Григорівна; Фіялка, Світлана БорисівнаГончарук Т. Г. Концепція науково-популярного видання про редакторську професію. Науковий керівник ⎯ Фіялка Світлана. Дипломний проєкт ⎯ Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2024. Концепція науково-популярного видання про редакторську професію. Мета роботи ⎯ створити науково-популярне видання про редакторську професію для професійного самовизначення молоді, яка прагне будувати кар’єру в галузі комунікацій. У першому розділі описано теоретичні та практичні аспекти діяльності редактора й журналіста, досліджено мотивації студентів щодо вступу на ці спеціальності, здійснено аналіз конкурентного середовища й вивчено інтереси та потреби цільової аудиторії. У другому розділі розкрито практичні аспекти редакційно-видавничої підготовки науково-популярного видання про редакторську професію «Невгамовний редактор» і запропоновано способи просування видавничого продукту. Під час реалізації проєкту застосовано аналітико-синтетичний та індуктивно-дедуктивний метод для всебічного вивчення теми; використано змістовий контент-аналіз для визначення конкурентів, а також статистичний метод для вивчення цільової аудиторії; проведено експеримент для створення науково-популярного видання про редакторську професію; застосовано SWOT-аналіз для визначення сильних і слабких сторін продукту, можливостей та викликів під час його просування.Документ Відкритий доступ Просування магазину роздрібної торгівлі Tride в тіктоці(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Іванчук, Аліна Володимирівна; Сегол, Радміла ІгорівнаІванчук А. В. Просування магазину роздрібної торгівлі Tride в тіктоці. Науковий керівник — Сегол Радміла. Дипломний проєкт — Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2025. Просування магазину роздрібної торгівлі Tride в тіктоці. Мета роботи — створення та реалізація стратегії просування магазину роздрібної торгівлі Tride в тіктоці. Об’єктом дослідження є сторінка Tride в тіктоці. Проаналізовано попередню та поточну рекламно-комунікаційну діяльність Tride в соціальних мережах. Визначено цільову аудиторію за допомогою методу 5W, створення портретів клієнтів та опитування. Досліджено конкурентне середовище проєкту. Створено контент-план на квітень-травень 2025 року. Знято та опубліковано 61 відео. Оцінено фактичну ефективність просування магазину роздрібної торгівлі Tride в тіктоці.Документ Відкритий доступ Створення політичного подкасту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Брицька, Марія Романівна; Магда, Євген ВалерійовичОб’єктом дослідження є політичні подкасти та їх просування у медіапросторі. Метою дослідження є проведення поточного аналізу подкасту «Довга війна» та розробка оновленої стратегії його просування. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено поняття та роль політичного подкасту в сучасних медіа, стратегії їх просування, проаналізовано наявні методи просування політичних подкастів. У другому розділі описано аналіз подкасту «Довга війна», історію його створення, конкурентне середовище, а також розроблено пропозиції щодо оновленої стратегії просування подкасту. За результатами дослідження зроблено висновок, що використання ефективної стратегії просування політичного подкасту сприяє збільшенню аудиторії та підвищенню рівня впізнаваності бренду.Документ Відкритий доступ Стратегія просування інтернет-магазину mood_board_ua на платформі Інстаграм(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пиріг, Катерина Сергіївна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМетою проєкту є розробка стратегії просування інстаграм-сторінки магазину спортивного жіночого одягу «mood_board_ua». У першому розділі досліджено історіографію проблематики та особливості просування компанії на платформі Інстаграм в умовах війни та COVID-19. У другому розділі детально досліджено особливості конкурентного середовища на українському ринку спортивного жіночого одягу , а також здійснено аналіз цільової аудиторії. У третьому розділі розроблено концепцію просування, визначено етапи стратегії та проаналізовано її результати. Результат дослідження — з’ясовано ефективність розробленої стратегії просування інстаграм-сторінки магазину спортивного жіночого одягу «mood_board_ua».Документ Відкритий доступ Концепція мобільного застосунку з психологічної допомоги та його просування в інтернеті(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Калачова, Олександра Сергіївна; Андрійчук, Микола ТарасовичТема "Концепція мобільного застосунку з психологічною допомогою та його просування в Інтернеті" є надзвичайно актуальною в сучасному світі, особливо в умовах військового стану в Україні. Сьогодні Україна переживає важкий період, що супроводжується значними змінами у соціально-психологічному стані населення. Ці зміни можуть призводити до зростання психологічних проблем, таких як стрес, тривога, депресія та посттравматичний стресовий розлад. У цьому контексті розробка мобільного застосунку, спрямованого на надання психологічної допомоги, є дуже важливою. З точки зору журналістики, такий проєкт може привернути значну увагу як медіа, так і громадськості через свою новизну та значущість. Процес розробки та впровадження застосунку може стати об'єктом інтерв'ю, статей та репортажів, що допоможе в просуванні ідеї психологічної підтримки через цифрові технології. У сфері зв'язків з громадськістю важливо буде забезпечити ефективну взаємодію з потенційними користувачами застосунку, а також з представниками влади та громадськими організаціями. Співпраця з такими структурами допоможе забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії та забезпечити доступність психологічної підтримки для усіх, хто цього потребує. Теоретичну основу дипломного проєкту становлять концепції комунікативістики у широкому розумінні та частково психології. Автори, які розглядають проблематику, порушену у дипломному проєкті, включають: Виноградова О. В., О. О. Гусак, Т. В. Фісенко, Н. Є. Летуновська, Л. М. Хоменко, К. Ю. Семененко, В. І. Юрченко, Н. П. Скригун, Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, І. І. Каліна, Т. М. Хайдарова, І. М. Сабірова, С. С. Гринкевич, Ж. Д. Сорокіна, М. А. Сітарчук та інші. Метою даного дослідження є розробка концепції і просування мобільного застосунку "PsyHub", який надаватиме психологічну допомогу та підтримку користувачам, особливо в умовах суспільних криз, як-от триваюча війна в Україні. Інформаційний продукт, який буде розроблено в рамках цієї роботи, включатиме не лише мобільний додаток з інтерактивними функціями для забезпечення психологічної допомоги, але й стратегію його просування в Інтернеті для залучення широкого кола користувачів. Для просування концепції мобільного застосунку PsyHub буде використана сторінка в Instagram для створення спільноти, спілкування з користувачами та поширення корисного контенту. Ретельно розроблена стратегія просування застосунку в Інтернеті включатиме: 1. Використання цільових рекламних кампаній у соціальних мережах. 2. Співпрацю з впливовими блогерами та популярними медіаплатформами. 3. Організацію онлайн-заходів та вебінарів для підвищення обізнаності про застосунок та його можливості. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1. Проаналізувати роль і методи психологічної допомоги через мобільні технології. 2. Розробити концепцію та дизайн мобільного застосунку "PsyHub". 3. Розробити та реалізувати стратегію просування застосунку в Інтернеті. Для виконання завдань дослідження були використані наступні методи наукового пізнання: Отже, розробка мобільного застосунку з психологічною допомогою та його просування в Інтернеті має великий потенціал вирішити актуальні проблеми, які виникають у зв'язку з військовим станом в Україні, а також в інших сферах життя суспільства. Використання мобільних технологій для надання психологічної допомоги може значно покращити доступ до психологічної підтримки та підвищити рівень психологічного благополуччя населення.Документ Відкритий доступ Створення інтерактивного жіночого журналу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Садовнікова, Тетяна Олексіївна; Масімова, Лариса ГагіківнаДаний дипломний проєкт складається з 29 сторінок, має 5 ілюстрацій, 1 таблицю. Мета дипломного проєкту - створити інтерактивний жіночий журнал (масовий, гендерно маркований, суспільно-політичний журнал). Журнал «Емілі» - несе відповідальну місію підвищення обізнаності щодо багатьох питань серед жінок, наша мета - зробити все можливе, щоб жінки розуміли себе, свою психологію, фізіологію та свої безмежні можливості. Ми вважаємо поєднання серйозних статей з розважальним контентом дуже вдалим, адже будь-яка жінка може знайти користь в журналі для себе. Інтерактивність нашого жіночого журналу: форум [1] для комунікації з читачем, соціальні мережі [21], інтерактивний зміст у випусках. Наша аудиторія - це дівчата та жінки 14-55 років, адже у випусках теми різноманітні. В кожному випуску будуть рубрики: жінка, жіноча фізіологія, жіноча психологія, розвиток.Документ Відкритий доступ Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Блищік, Вікторія Володимирівна; Литвин, Аеліта ВасилівнаДипломний проєкт виконаний за темою: «Створення режисерського тритменту для бренду McDonalds’s x Coke». Виконала студентка: Блищік Вікторія Володимирівна. Рік виконання дипломної роботи — 2024. Науковий керівник — Литвин Аеліта Василівна. Мета проєкту полягає у розробці режисерського тритменту для рекламного відеоролика колаборації брендів McDonald’s x Coke. Для розкриття мети дипломного проєкту нами вирішені наступні задачі: визначено особливості відеореклами, розглянуто класифікацію рекламних відеороликів; проаналізовано рекламні відеоролики закладів HoReCa. В ході аналізу нами було відібрано відеоролики ключових конкурентів та проаналізовано їх рекламні кампанії за допомогою п’яти методів для пояснення теорії реклами Д. Огілві. Створено та опубліковано режисерський тритмент для реклами брендів McDonald’s x Coke, який було використано креативною командою та режисером для безпосередньо зйомок відеоролика. Визначено перспективи використання технологій штучного інтелекту для сфери реклами та режисерських тритментів. Робота складається з 46 листів друкованого тексту, 8 рисунків і налічує 25 джерел використаної літератури.Документ Відкритий доступ Створення збірки авторської поезії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Призь, Дарина Володимирівна; Масімова, Лариса ГагіківнаМета проєкту — створити друковану збірку авторської поезії жанру інтимної лірики. У першому розділі визначені особливості цільової авдиторії видання, сформульовані їхні потреби та запити. Здійснено аналіз конкурентного середовища, досліджені поетичні збірки жанру інтимної лірики сучасних авторів, виконано SWOT - аналіз та визначені конкурентні переваги видання. У другому розділі розкрито практичні аспекти редакційно-видавничої підготовки поетичної збірки «Уривки почуттів», створена концепція книги та оформлено макет видання до друку. В третьому розділі охарактеризовані особливості промоції виданя, створена стратегія просування та запропонована концепція благодійного розіграшу поетичної збірки.Документ Відкритий доступ Концепція пізнавального видання про онлайн-навчання для дітей середнього шкільного віку(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Яцюк, Анастасія Михайлівна; Фіялка, Світлана БорисівнаЯцюк А. М. Концепція пізнавального видання про онлайн-навчання для дітей середнього шкільного віку. Науковий керівник — Фіялка Світлана. Дипломний проєкт — Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2024. Концепція пізнавального видання про онлайн-навчання для дітей середнього шкільного віку. Мета дослідження — створити пізнавальне видання для школярів середнього віку з урахуванням психологічних аспектів сприйняття цільової авдиторії. Проаналізовано теоретичні аспекти та структурні елементи пізнавальних видань для середнього шкільного віку. Зокрема обумовлено визначення таких термінів: «науково-популярне видання», «навчальне видання», «пізнавальне» та «нон-фікшн». А також зазначено прийоми залучення уваги, мнемотехніки та інтерактивність у пізнавальних виданнях. Визначено основних конкурентів на українському та зарубіжному книжковому ринку в ніші пізнавальних видань про навчання для підлітків. Надано концепцію пізнавального видання для дітей середнього шкільного віку «Секрети онлайн-навчання. Як узяти себе в руки, коли слухаєш уроки в піжамі». Окреслено можливі способи його поширення з огляду на його цільову авдиторію, серед яких створення рекламних інтеграцій на інтернетпорталах та участь у книжкових виставках.Документ Відкритий доступ Концепція пізнавального дитячого видання з акровіршами про українські міста(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Рябченко, Дар’я Олегівна; Фіялка, Світлана БорисівнаМета проєкту полягає у створенні однієї з частин пізнавальної серії для дітей молодшого та середнього шкільного віку з акровіршами про Україну. Під час розроблення було розглянуто можливі аспекти залучення читача до прочитання, створено різнотипні ігрові текстові й ілюстративні елементи, проаналізовано вподобання авдиторії молодшого та середнього віку. Головним критерієм відбору стало розуміння важливості в наближенні до юного читача. Основою книги стали авторські акровірші про міста України, що взяли на себе роль головного інтерактивного елементу. Також було ретельно відібрано додатковий текстовий матеріал — фактаж. Створення ілюстративного вмісту можна назвати окремою рівноправною частиною цього видання, адже для обраної авдиторії якісний малюнок має велике значення. Було обрано два стилі ілюстрування книги: анімація і фотозображення. Зверстано одну з частин пізнавальної серії, «Подорож Україною. Північ. Частина 1» та запропоновано план її просування план на вітчизняному ринку.Документ Відкритий доступ Стратегія просування норвезької компанії Forest Kids Norway на платформі Інстаграм(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Тарасова, Софія Вадимівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМетою проєкту є розробка стратегії просування інстаграм-сторінки норвезької компанії «Forest Kids Norway». У першому розділі досліджено історіографію проблематики та особливості просування компанії на платформі Інстаграм. У другому розділі детально досліджено особливості конкурентного середовища на ринку товарів Монтессорі, а також здійснено аналіз цільової авдиторії. У третьому розділі розроблено концепцію просування, визначено етапи стратегії та проаналізовано її результати. Результат дослідження — з’ясовано ефективність розробленої стратегії просування інстаграм-сторінки магазину «Forest Kids Norway».Документ Відкритий доступ Концепція просування в соціальних мережах фірмового магазину корисних солодощів «Bob Snail»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Манченко, Катерина Олегівна; Головко, Ольга АнатоліївнаДокумент Відкритий доступ Контент-маркетинг для просування перукарні в соціальних мережах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пясковська, Діана В’ячеславівна; Шевченко, Інна БориславівнаДипломний проєкт на тему: «Контент-маркетинг для просування перукарні в соціальних мережах» Київ, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2024 рік. Науковий керівник Шевченко Інна. Мета проєкту: розробити концепцію розвитку компанії «Diva» в соціальних мережах, використовуючи контент-маркетингову стратегію. Об’єктом дослідження є контент бренду «Diva» в соціальних мережах. Предметом дослідження є використання контент-маркетингової стратегії для просування перукарні в соціальних мережах. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі здійснено загальний аналіз поточної діяльності бренду «Diva»; проаналізовано наповнення сторінок в соціальних мережах та виявлено слабкі моменти у контент-маркетинговій стратегії. У другому розділі проаналізовано цільову аудиторію та проведено аналіз статистичних даних для визначення популярних соціальних мереж у Норвегії. У третьому розділі проведено аналіз конкурентів та сформовано SWOT-аналіз компанії Diva. На основі проведеного аналізу було розроблено стратегії, спрямовані на використання сильних та усунення слабких сторін, врахування можливостей та пом’якшення загроз. Четвертий розділ присвячений розробці рекомендації для перукарні щодо впровадження та вдосконалення стратегії контент-маркетингу в соціальних мережах та проаналізовано її ефективність.Документ Відкритий доступ Розробка інстаграм-сторінки для продажу автомобілів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Новіцький, Дмитро Володимирович; Скороход, Тетяна ОлександрівнаМетою проєкту є розроблення, впровадження та використання інструментів для просування інстаграм-сторінки для продажу вживаних автомобілів. У першому розділі описано специфіку продажу вживаних автомобілів в інтернеті, з’ясовано основні ролі інстаграм-сторінки в цьому процесі. У другому розділі детально проаналізовано конкурентне середовище та досліджено цільову авдиторію інстаграм-сторінки для продажу вживаних авто. У третьому — описано концепцію просування інстаграм-сторінки для продажу вживаних автомобілів, наведено результати використання інструментів для просування акаунта в соціальних мережах. Результат дослідження — створено інстаграм-сторінку для продажу вживаних автомобілів (https://www.instagram.com/auto_ave_nue/), застосовано інструменти для її просування. Зокрема, використано таргетовану рекламу, організовано конкурс, розроблено інформаційний контент, створено телеграмканал (https://t.me/auto_ave_nue), які сприяють залученню більшої кількості підписників і потенційних клієнтів. Під час реалізування проєкту використано різноманітні методи дослідження, включаючи соціологічне опитування, моніторинг, метод персон, порівняльний, SWOT-аналіз, що дозволило зрозуміти потреби й очікування цільової авдиторії та визначити найбільш ефективні інструменти та стратегії просування інстаграм-сторінки.Документ Відкритий доступ Просування компанії BanasPlus у соціальний мережі Інстаграм(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Литвинов, Євгеній Дмитрович; Андрійчук, Микола ТарасовичДипломний проєкт на тему : «Просування компанії BanasPlus у соціальний мережі Інстаграм» Київ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024 рік. Науковий керівник: Андрійчук Микола Тарасович. Об’єктом дослідження є компанія BanasPlus. Метою дослідження є створення ефективної стратегії просування компанії BanasPlus у соціальній мережі Інстаграм. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто теоретичні засади просування бізнесу в Інстаграм. У другому розділі висвітлено аналіз ринку оцінки майна та конкурентного середовища, а також визначено та сегментовано цільову аудиторію компанії BanasPlus. У третьому розділі описано діяльність компанії BanasPlus, створення стратегії для просування проєкту та її реалізацію. За результатами дослідження зроблено висновок, що у роботі узагальнено та систематизовано знання про Інстаграм як платформу для просування бізнесу, досліджено та проаналізовано успішні кейси просування Інстаграм-сторінок, визначено та сегментовано цільову аудиторію компанії BanasPlus, розроблено та впроваджено стратегію оновлення та просування Інстаграм-акаунту компанії BanasPlus.Документ Відкритий доступ Концепція дитячого ілюстрованого журналу про українське народне вбрання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пигида, Аліна Сергіївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаДипломний проєкт на тему: «Концепція дитячого ілюстрованого журналу про українське народне вбрання», Київ, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2024 рік. Науковий керівник Тріщук О. В. Проєкт «ЯК У НАС?» – це перший дитячий ілюстрований журнал для дітей молодшого шкільного віку, що повністю присвячений українській культурі – українське народне вбрання (пілотний випуск), свята, традиції. Журнал спрямований на інформування дітей в ігровій формі про надбання українського народу, його минуле та сучасність, формування української ідентичності та патріотизму на основні культурних здобутків нації, без спекуляції на війні. Робота має 37 сторінок і складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі висвітлено історію розвитку дитячої періодики на території незалежної України, види та типи дитячої періодики, стан сучасної дитячої періодики в Україні, досліджено конкурентів проєкту. У другому розділі описано концепцію дитячого ілюстрованого, процес створення наповнення пілотного випуску журналу «ЯК У НАС? Відкриємо скриню українських секретів» (його текстова й ілюстративна частина), процес розробки клікабельного макета сайту, а також висвітлено результати тестування продукту на фокус-групах (діти молодшого шкільного віку, а саме в тестуванні брали участь діти 7-8 років, та їх батьки).