Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначено для роботи над виконання курсової роботи, як допоміжний для самостійної роботи студентів та підготовки до контрольних заходів. Методичні вказівки до виконання курсової роботи з кредитного модуля «Стратегічний маркетинг» розроблені на базі матеріалу відповідного кредитного модуля, який викладається на кафедрі промислового маркетингу, включає теоретичні та практичні напрацювання авторів в галузі стратегічного маркетингу. Методичні вказівки передбачені для студентів за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» всіх форм навчання. Методичні вказівки можуть стати у нагоді викладачам та студентам економічних спеціальностей ВНЗ, які є слухачами поглибленої програми з маркетингу, а також науковим співробітникам, аспірантам, підприємцям та всім, хто бажає ознайомитись із сучасними методами прийняття стратегічних маркетингових рішень.

Опис

Ключові слова

стратегічний маркетинг, стратегический маркетинг, strategic marketing

Бібліографічний опис

Язвінська, Н. В. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізації «Промисловий маркетинг» / Н. В. Язвінська, Т. О. Царьова ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 791 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 26 с. – Назва з екрана.

DOI