Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «Торговий Дім «УПК»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою даної роботи є обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції, розробка рекомендацій щодо конкретних заходів підвищення конкурентоспроможності. Для аналітичного дослідження та розробки заходів покращення в роботі було використано комплексний метод оцінки рівня конкурентоспроможності продукції та кореляційно-регресійний аналіз. В роботі запропоновано створити сайт на якому можна буде зробити замовлення продукції підприємства, з метою збільшення кількості споживачів, а через це і обсяг реалізації продукції. Наступний захід щодо покращення конкурентоспроможності продукції було запропоновано встановити на вантажівку для перевезення продукції газовий балон для зменшення витрат палива, що вплине на зниження собівартості продукції. Об’єктом дослідження даної роботи є процес формування конкурентоспроможності продукції. Предмет дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо досягнення високої конкурентоспроможності продукції ТОВ «Торговий Дім «УПК»

Опис

Ключові слова

підприємство, конкурентоспроможність продукції, дохід, enterprise, competitiveness, products

Бібліографічний опис

Сербін, О. О. Економічне обґрунтування напрямів зростання конкурентоспроможності продукції ТОВ «Торговий Дім «УПК» : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Сербін Олександр Олександрович. – Київ, 2020. – 104 c.

DOI