Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації. Навчально-методичний комплекс дисципліни
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
управління маркетингом, digital marketing, цифровізація, marketing management, діджитал маркетинг, digitalisation
Бібліографічний опис
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації. Навчально-методичний комплекс дисципліни [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти / Н. Л. Писаренко ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,92 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 63 с. – Назва з екрана.