Особенности разработки маркетинговых стратегий в рыночных условиях

Ескіз недоступний

Дата

2013

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Тишкун, В. С. Особенности разработки маркетинговых стратегий в рыночных условиях / В. С. Тишкун ; Национальный технический университет Украины «КПИ» // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції 2-5 квітня 2013 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [уклад. А. Ю. Погребняк]. – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – С. 130

DOI