Популяризація адопції домашніх тварин у медіа

Ескіз недоступний

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Метою магістерської дисертації є розробка комунікаційної стратегії з популяризації адопції домашніх тварин, впровадження якої є потенційно ефективною, у результаті імплементації якої, громадяни стануть більш мотивованими забирати тварин з притулків, даючи їм шанс на нове життя, буде мати позитивний вплив на рівень гуманізації та соціальної відповідальності в країні. У дослідженні були використані такі методи дослідження як: узагальнення (визначення основних каналів популяризації адопції), аналіз (визначення цільової аудиторії популяризації адопції домашніх тварин, визначення найбільш дієвих методів популяризації), синтез (застосування набутих знань у теоретичних вказівках для популяризації адопції в медіа). У дисертації було розкрито проблематику та особливості популяризації адопції домашніх тварин у сучасному світі, визначено основні канали комунікації та популяризації адопції, розглянуто актуальний стан популяризації адопції закордоном та в Україні, виявлено слабкі сторони популяризації, проведено аналіз процесу популяризації адопції, визначено цільову аудиторію й фактори, які заважають адопції домашніх тварин та сформовано стратегію для вирішення цієї проблеми.

Опис

Ключові слова

популяризація, адопція, тварини, притулки, безпритульні тварини, адопція тварин, popularization, adoption, animals, shelters, homeless animals, animal adoption

Бібліографічний опис

Соловей, О. Е. Популяризація адопції домашніх тварин у медіа : магістерська дис. : 061 Журналістика / Соловей Ольга Едуардівна. – Київ, 2021. – 93 с.

DOI