Магістерські роботи (ВСР)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Відкритий доступ Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сочинська, Альона Анатоліївна; Фіялка, Світлана БорисівнаМагістерська дисертація Сочинсокї Альони Анатоліївни на тему «Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 123 сторінок. Дисертація містить 18 рисунків, 2 таблиці та 6 додатків. Мета дослідження – обґрунтування потребизастосування сервісів на основі штучного інтелекту для оптимізації та розвитку рекламної діяльності в умовах сучасних викликів. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу аналізу та синтезу (для дослідження сучасних теоретичних підходів до використання штучного інтелекту в рекламній діяльності), порівняльний метод (для оцінки переваг і ризиків різних сервісів на основі ШІ у сфері реклами), проєктний метод (для розробки рекомендацій та створення WhatsApp-каналу як інструменту популяризації технологій штучного інтелекту). Із соціологічних було застосовано метод онлайн-опитування (для вивчення досвіду застосування ШІ спеціалістів рекламної галузі). Застосований інтерпретаційний підхід — для аналізу зібраних даних і формулювання висновків щодо перспектив впровадження ШІ у рекламну діяльність. Об’єкт дослідження є процеси використання технологій ШІ в рекламній діяльності. Предмет дослідження є використання сервісів на основі ШІ для вдосконалення методів рекламної діяльності та підвищення її ефективності. У роботі проаналізовано сучасні тенденції впровадження штучного інтелекту в рекламну індустрію; оцінено переваги та ризики використання ШІ в роботі рекламних агентств; надано характеристику основним сервісам на основі штучного інтелекту, що використовуються в рекламі; досліджено досвід рекламних агентств щодо застосування ШІ та визначено вплив цих технологій на професійну діяльність; розроблено рекомендації та практичний інструмент — WhatsApp-канал для популяризації теми використання ШІ в рекламі. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати дослідження мають практичну значущість для рекламних агентств та рекламістів, оскільки надають інструменти для оптимізації рекламних кампаній та підвищення їхньої ефективності.Документ Відкритий доступ Розробка рекламних відеороликів для магазину marisabell.shop(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Сорвіна, Анна Вікторівна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаМагістерська дисертація Сорвіної Анни Вікторівни на тему «Розробка рекламних відеороликів для магазину marisabell.shop» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи – 86 сторінок. Дисертація містить 49 рисунків, 16 таблиць та 2 додатки. Мета дослідження полягає в розробці ефективних рекламних відео, які сприятимуть збільшенню продажів та впізнаваності магазину marisabell.shop. Для реалізації поставленої мети були використані такі методи: теоретичний аналіз (для вивчення праць та статей, присвячених відеоконтенту, його особливостей), SWOT-аналіз (для визначення сильних і слабких сторін, можливостей, загроз прямих конкурентів та marisabell.shop), соціологічний метод (проведення опитування серед цільової аудиторії магазину для визначення їх побажань у відеороликах), якісний контент-аналіз (для аналізу інстаграм- акаунтів конкурентів). Об’єктом дослідження є відеоконтент як інструмент просування бренду. Предметом дослідження ̶ розробка та поширення рекламних відеороликів в Інстаграм для просування бренду marisabell.shop. Практичне значення полягає у розроблені ефективних рекламних відеороликів, що сприятимуть збільшенню продажів та впізнаваності магазину.Документ Відкритий доступ Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Волинський, Ілля Ігорович; Балюн, Оксана ОлександрівнаВолинський І.І. Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 100 с. Пояснувальна записка до магістерської дисертації на тему «Створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів pleso» складається зі 100 сторінок комп’ютерного складання, містить 43 бібліографічних найменування, 11 таблиць, 19 рисунків та 4 додатки, серед яких 4 таблиці. Швидке поширення цифрових технологій та популяризація платформ для перегляду контенту, таких як YouTube, TikTok, Instagram та Facebook, значно змінили підходи до створення та просування відеоконтенту. Сучасна аудиторія все більше цінує інтерактивність, персоналізований і емоційно привабливий контент, що висуває особливі вимоги до процесу розробки відеореклами. Метою магістерської дисертації є дослідити процес створення та просування відеореклами для платформи пошуку психотерапевтів та виокремлення рекомендації щодо створення відео для реклами. Об’єкт – відеореклама платформи для пошуку психотерапевтів. Предмет – процес створення та просування відеореклами, а також аналіз ефективності такої реклами. Наукова новизна одержаних результатів: Проведено детальний огляд та аналіз процесу створення відеореклами від початкових етапів її створення до моменту реалізації та просування, з урахуванням сучасних тенденцій та актуального стану рекламного ринку. Результати дослідження можуть в подальшому бути використання як матеріал для навчального процесу, який допоможе рекламістам–початківцям краще ознайомитися з процесом створення відеореклами та її просуванням.Документ Відкритий доступ Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Фірсова, Катерина Романівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаФірсова К.Р. Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» в мережі Інтернет» складається зі 132 сторінок комп’ютерного набору, містить 51 бібліографічне найменування, 18 таблиць та 2 додатків, серед яких 2 таблиці. В умовах діджиталізації суспільства цифрові платформи стали одним із основних інструментів для комунікації з громадськістю, залученню додаткових ресурсів для здійснення діяльності, партнерів та донорів, а також збільшення впливу серед суспільства. Громадським організаціям необхідно використовувати ефективні механізми комунікації, щоб інформувати про власні соціальні ініціативи, місію та цінності, а також впливати на соціальні аспекти роботи у країні. Метою дослідження є підвищення ефективності просування громадської організації «Ліга соціальних працівників України» шляхом оптимізації функціонування офіційного вебсайту та профілю у «Фейсбук». Об’єктом дослідження є способи просування громадських організацій в мережі Інтернет. Предмет дослідження – використання сайту та фейсбуку як засобу просування громадської організації на прикладі ГО «Ліга соціальних працівників України». Наукова новизна одержаних результатів: досліджені та узагальнені загальні тенденції просування громадських організацій; виявлено та узагальнено потреби та вподобання цільової аудиторії громадської організації та згідно з даними визначені сильні та слабкі сторони комунікаційних ресурсів досліджуваної громадської організації; з метою ефективнішого просування ГО «Ліга соціальних працівників України» було здійснено її комунікаційні ресурси.Документ Відкритий доступ Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черницька, Дар’я Павлівна; Сегол, Радміла ІгорівнаЧерницька Д. П. Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Популяризація проблематики гендерних стереотипів у рекламі за допомогою інтернет-технологій» складається зі 108 сторінок комп’ютерного набору, містить 68 бібліографічних найменування та 4 додатки. Створення концепції та реалізація онлайн-кампанії для боротьби з гендерними стереотипами в рекламі є необхідним через негативний вплив реклами на формування суспільних уявлень про соціальні ролі, які дискримінують чоловіків і жінок. Оскільки гендерні стереотипи в українській рекламі є постійним явищем, важливо впроваджувати ініціативи, що забезпечать систематичний моніторинг і активне викорінення таких стереотипів, сприяючи утвердженню гендерної рівності. Об’єктом дослідження є проблематика гендерних стереотипів в рекламі Предмет дослідження — визначення основних підходів для популяризації проблематики гендерних стереотипів в рекламі в соціальних мережах. Мета роботи — розробка концепції та просування онлайн-кампанії rivnist. Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконалені методів та підходів для боротьби з гендерними стереотипами в рекламі за допомогою створення спеціальної онлайн-кампанії в соціальних мережах.Документ Відкритий доступ UX-контент як об’єкт роботи редактора(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Супрун, Яна Миколаївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаСупрун Я. М. UX-контент як об’єкт роботи редактора : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 134 с. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменуваннями та 11 додатками. Актуальність теми обґрунтована необхідностю дослідити UX-контент як нову галузь написання текстів для онлайн-платформ, визначити перелік редакторських навичок, необхідних для роботи із цим контентом і спроєктувати лендинг для книжкового клубу, практично застосувавши ці знання та посприявши популяризації відвідування книжкових обговорень в Україні. Метою магістерської дисертації є розкриття особливостей UX-контенту як обʼєкта редакторської діяльності та практичне застосування набутих знань під час розробки лендингу для книжкового клубу. Об’єкт дослідження — UX-контент як компонент взаємодії користувачів з цифровими продуктами. Предмет — особливості створення та редакторського опрацювання UX-контенту. У дисертації вперше в Україні досліджено UX-контент як об’єкт роботи редактора. Уперше з’ясовано вплив якісних UX-текстів на користувацький досвід, що є важливим аспектом у розвитку цифрових технологій та онлайн-комунікацій. Результати дослідження сприятимуть формуванню принципів ефективної роботи редактора з UX-контентом, зокрема в розробці текстів, орієнтованих на покращення взаємодії користувачів із цифровими платформами. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні лендингу для літературного клубу, який надає зручний доступ до інформації про діяльність проєкту та сприяє залученню нових учасників. Тестування UX-контенту дозволило адаптувати текстовий матеріал до потреб цільової аудиторії, що забезпечує ефективну комунікацію та покращує взаємодію користувачів із платформою.Документ Відкритий доступ Науково-популярні видання про захист персональних даних(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Карлаш, Ілона Сергіївна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаКарлаш І. С. Науково-популярні видання про захист персональних даних : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. 99 с. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи — 99 сторінок. Дисертація містить 45 рисунків та 2 додатки. Актуальність теми зумовлена стрімким розвитком цифрових технологій і потребою суспільства у зрозумілому викладі складних правових концепцій. В умовах євроінтеграційного курсу України та активного виходу бізнесу на європейський ринок, де діють жорсткі вимоги GDPR, створення якісних науково-популярних видань є важливим інструментом для підвищення правової обізнаності громадян і адаптації компаній до міжнародних стандартів. Мета дослідження — розроблення концепції, структури та дизайну науково-популярного посібника, який би пояснював основи захисту персональних даних у доступній формі для широкої аудиторії. Об’єкт дослідження — науково-популярні видання. Предмет дослідження — структурні, стилістичні та концептуальні особливості підготовки науково-популярного видання, спрямованого на висвітлення правових аспектів захисту даних. Наукова новизна полягає у вперше запропонованій концепції посібника, що інтегрує принципи юридичного дизайну та методи популяризації науки. Робота висвітлює інноваційні підходи до передачі складної юридичної інформації через мультимодальні формати, включаючи текстові та візуальні елементи. Практичне значення результатів дослідження полягає у створенні науково-популярного видання, яке слугує інструментом підвищення обізнаності громадськості та бізнесу про захист персональних даних. Результати роботи можуть бути використані у видавничій справі, освітніх проєктах і для просвітницьких цілей.Документ Відкритий доступ Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Данько, Катерина Русланівна; Тріщук, Ольга ВолодимирівнаМагістерська дисертація Данько Катерини Русланівни на тему «Роль редактора в забезпеченні виховного потенціалу дитячої літератури» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Видавнича справа та редагування», НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2024, Київ. Магістерська дисертація містить вступ, 3 розділи, висновки, список використаної літератури з бібліографічних найменуваннями і 1 застосунок. Обсяг роботи — сторінки комп’ютерного складання. Актуальність теми обґрунтована необхідністю дослідити інтерактивні застосунки як сучасний формат дитячої літератури, визначити їхній виховний та освітній потенціал у контексті формування моральних, етичних і соціальних цінностей у дітей. Це зумовлено стрімким розвитком цифрових технологій, що змінюють способи взаємодії дітей із літературою. У роботі передбачено створення концепції мобільного застосунку для дітей, що поєднує літературні, навчальні та інтерактивні елементи, сприяючи розвитку читацької культури та морального виховання молодшого покоління. Об’єктом дослідження є дитяча література та інтерактивні мобільні застосунки як засоби виховання і формування соціальних цінностей. Предметом дослідження є виховний потенціал дитячої літератури. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці інтерактивного мобільного застосунку «Книголенд», що може бути використаний у виховному та освітньому процесах. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: описово-аналітичний метод (для систематизації та узагальнення наукової інформації щодо жанрової різноманітності дитячої літератури, її виховного потенціалу та інтерактивних підходів); метод історичного аналізу (дослідження розвитку дитячої літератури); метод порівняльного аналізу (для оцінки функціональних особливостей інтерактивних додатків і традиційних книжкових форматів); опитування; статистичний метод (для обробки результатів опитування із залученням інструментів Google Forms і Microsoft Excel); метод моделювання (для розробки концепції застосунку «Книголенд»).Документ Відкритий доступ Інфлюенсери та їх роль у формуванні суспільної думки в епоху соціальних медіа(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Головко, Катерина Сергіївна; Смола, Лідія ЄвстахіївнаАктуальність дослідження обумовлена стрімким розвитком цифрових комунікацій, які докорінно змінили процес формування суспільної думки. У сучасному світі соціальні медіа стали основним джерелом інформації для мільйонів людей, а інфлюенсери, завдяки своїй здатності впливати на аудиторію, відіграють ключову роль у цьому процесі. З огляду на зростаючий інтерес до ефективності використання інфлюенсерів у різних сферах – від комерційного маркетингу до соціальних ініціатив, постає потреба у глибокому дослідженні їхнього впливу. Мета дослідження полягає у визначенні ролі інфлюенсерів у формуванні суспільної думки в епоху соціальних медіа, аналізі їх впливу на аудиторію та розробці рекомендацій для ефективного використання інфлюенсерів у комунікаційних стратегіях. Завдання дослідження: - дослідити теоретико-методологічні засади проблематики інфлюенс-маркетингу - проаналізувати вплив інфлюенсерів на цільову аудиторію - дослідити алгоритми відбору інфлюенсерів - сформувати рекомендації щодо співпраці з інфлюенсерами та перспективи розвитку інфлюенс-маркетингу Предмет дослідження – діяльність інфлюенсерів у соціальних медіа та їх роль у формуванні суспільної думки. Об’єкт дослідження – інфлюенсери як сучасний феномен впливу на формування громадської думки. Методи дослідження включають аналіз та синтез наукової літератури, що дозволяє узагальнити теоретичні підходи до вивчення інфлюенсерів; метод порівняння для оцінки впливу мікро- та макроінфлюенсерів; контент-аналіз соціальних медіа для дослідження прикладів формування суспільної думки; метод опитування для визначення сприйняття аудиторією діяльності інфлюенсерів; а також аналітичний підхід для розробки рекомендацій щодо вдосконалення інфлюенс-маркетингу. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації сучасних підходів до аналізу впливу інфлюенсерів на формування суспільної думки, розробці теоретичних моделей їх впливу з урахуванням специфіки соціальних медіа, а також у визначенні ключових критеріїв ефективності інфлюенс-маркетингу. Уперше проведено порівняльний аналіз впливу мікро- та макроінфлюенсерів на різні аудиторії з акцентом на ризики співпраці. Розроблено практичні рекомендації для побудови комунікаційних стратегій із залученням інфлюенсерів, що враховують особливості формування суспільної думки в епоху цифрових технологій. Практична значущість дослідження полягає у розробці рекомендацій для брендів, організацій та державних структур щодо ефективного використання інфлюенсерів у комунікаційних стратегіях. Запропоновані алгоритми вибору інфлюенсерів, методи оцінки ефективності їхньої діяльності та підходи до мінімізації ризиків можуть бути використані на практиці для побудови результативних рекламних кампаній та соціальних ініціатив. Отримані результати сприяють вдосконаленню інфлюенс-маркетингу як інструменту впливу на громадську думку та формування позитивного іміджу в цифрових медіа. Робота складається зі вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, включаючи історіографію, концептуальні підходи та методи вивчення діяльності інфлюенсерів. У другому розділі проведено аналіз впливу інфлюенсерів на суспільну думку із акцентом на практичні кейси, ризики та особливості їхньої діяльності в соціальних мережах. Третій розділ присвячений розробці рекомендацій та інструментів для співпраці з інфлюенсерами, враховуючи сучасні тенденції та перспективи розвитку інфлюенс-маркетингу. Робота завершується висновками, у яких підсумовано основні результати дослідження, а також практичними рекомендаціями.Документ Відкритий доступ Створення української кухні в тиктоці та інстаграмі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Клєвакін, Володимир Григорович; Магда, Євген ВалерійовичКлєвакін В. Г. Просування громадської організації Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі: : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Магістерська дисертація на тему «Просування української кухні в тиктоці та інстаграмі» складається зі 63 сторінок комп’ютерного набору, містить 40 бібліографічних найменувань, 2 додатки. Через повномасштабну війну, яку розпочав агресор на території нашої країни, весь світ дізнався про сильний український народ, який став символом сміливості та незламності. Зараз люди в різних куточках планети намагаються дізнатися більше про Україну та її культуру. Після нашої перемоги, в Україні значно збільшиться кількість туристів, які прагнуть дізнатись про культуру України, зокрема через національну кухню. Оскільки зараз громадяни України активно підтримують та згадують українські звичаї, культуру та історію, актуальною є популяризація української кухні та ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження — українська кухня. Предмет дослідження — створення онлайн-проєкту BANOSH. Мета — популяризація української кухні в інстаграмі та тиктоку. Наукова новизна полягає в тому, що було запропоновано інноваційний підхід до популяризації української кухні шляхом створення онлайн-проєкту BANOSH у соціальних мережах, досліджено інтерес аудиторії до національної культурно спадщини, зокрема гастрономічної культури.Документ Відкритий доступ Використання штучного інтелекту в рекламній діяльності(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Коломійчук, Данііл Володимирович; Магда, Євген ВалерійовичКоломійчук Д.В. Використання ного інтелекту в рекламній діяльності: Магістерська дисертація. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Використання штучного інтелекту в рекламній діяльності» складається з 75 сторінок комп’ютерного набору, містить 50 бібліографічних джерел. ШІ стає ключовим інструментом у трансформації малого та середнього бізнесу. Він дозволяє оптимізувати операційні процеси, персоналізувати клієнтський досвід та мінімізувати витрати. У роботі розглянуто перспективи використання ШІ у бізнес-процесах, включаючи автоматизацію управління запасами, прогнозування попиту, аналітику маркетингових кампаній та покращення клієнтської взаємодії. Метою магістерської дисертації є дослідження впливу ШІ на ефективність бізнес-операцій та конкурентоспроможність у малих та середніх підприємствах. Завданням є аналіз ключових технологій ШІ, оцінка їх ефективності та розробка рекомендацій щодо інтеграції в бізнес-середовище. Об’єктом дослідження є процеси впровадження ШІ у малому та середньому бізнесі. Предметом дослідження є технології ШІ для автоматизації, прогнозування та аналізу даних. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці авторського підходу до інтеграції ШІ, що включає стандартизацію операцій, персоналізацію клієнтських сервісів та аналіз даних для стратегічного планування. На прикладі кав’ярні "Затишок" проаналізовано ефективність використання ШІ у реальних бізнес-умовах. Запропоновані рекомендації сприяють покращенню операційної ефективності, зниженню витрат та підвищенню задоволеності клієнтів.Документ Відкритий доступ Відеоігри як інструмент пропаганди в контексті російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кудлінський, Андрій Володимирович; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація на тему «Відеоігри як інструмент пропаганди в контексті російсько-української війни» на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» зі спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» написана обсягом 73 сторінок і містить 41 джерело за переліком посилань. Метою дослідження є створення власної відеогри з елементами проукраїнської та антиросійської пропаганди, з урахуванням можливостей відеоігор як інструменту пропаганди. Методи досліджень. В магістерській дисертації роботі використовуються такі методи дослідження: аналітико-синтетичний метод термінологічного аналізу, порівняльний метод і метод узагальнення, індукція та дедукція. Зазначені методи та дослідження застосування відеоігор з пропагандистською метою, дозволяють оцінити можливості та перспективу розвитку інформаційної політики у цьому напрямку.Документ Відкритий доступ Просування українських фешнбрендів у соціальних мережах в умовах повномасштабного вторгнення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Черниченко, Олена Сергіївна; Сегол, Радміла ІгорівнаМагістерська дисертація Черниченко Олени на тему «Просування українських фешнбрендів у соціальних мережах в умовах повномасштабного вторгнення». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Київ, 2024. Науковий керівник – Сегол Р. І. Об’єктом дослідження є просування українських фешнбрендів в Інстаграмі та Тік Току під час повномасштабного вторгнення. Предметом дослідження є процес розробки стратегії ведення та просування сторінок українських фешнбрендів у соціальних мережах під час війни. Мета дослідження полягає у створенні концепції ведення та стратегії просування сторінки українських фешнбрендів у соціальних мережах в умовах війни. У першому розділі зʼясовано поняття «соціальна мережа», як інструмент просування брендів, на прикладі Тік Току та Інстаграму. У другому розділі описано аналіз цільової аудиторії для провідного українського фешнбренду Сher17, стан його сторінок в Інстаграмі та Тік Току, виділено основних конкурентів та їх переваги, недоліки. Крім того, проведено опитування для оцінки сприйняття аудиторією рекламної діяльності українських фешнбрендів в умовах війни. У третьому розділі було створено концепцію ведення та стратегію просування сторінки в Інстаграмі та Тік Току для українських фешнбрендів під час війни. Практичне значення отриманих результатів полягає у використанні наданих рекомендацій для ефективного просування фешнбренду у соцільних мережах «Інстаграм» та «Тік Ток» , враховуючи вплив війни та актуальних трендів.Документ Відкритий доступ Інформаційні війни як складник сучасних збройних конфліктів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Мажара, Андрій Артемович; Андрійчук, Микола ТарасовичУ магістерській дисертації здійснено комплексне дослідження особливостей ведення інформаційних війн у сучасних збройних конфліктах. Систематизовано теоретичні підходи до розуміння сутності інформаційної війни як феномену сучасної комунікації. Досліджено еволюцію інструментів та методів інформаційного протиборства в умовах цифрової епохи. Проаналізовано практику ведення інформаційних війн на прикладі сучасних збройних конфліктів, зокрема в російсько-українській війні. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи протидії деструктивним інформаційним впливам. Особливу увагу приділено питанням розвитку медіаграмотності населення та впровадження новітніх технологій для виявлення дезінформації.Документ Відкритий доступ Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шевчук, Анастасія Сергіївна; Магда, Євген ВалерійовичМагістерська дисертація на тему «Просування дієтичних добавок у віртуальному просторі» містить 90 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 82 бібліографічних найменувань та 21 додаток, 23 ілюстрації в тексті. Актуальність теми полягає у тому, що дослідження сучасних методів просування дієтичних добавок у віртуальному просторі дозволяє створювати власні ефективні стратегії такого просування, що відповідають запитам споживачів та умовам цифрового середовища. Мета магістерської дисертації полягає у дослідженні просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Об’єктом дослідження є просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Наукова новизна полягає у: систематизації знань про посадкові сторінки, дистрибуцію та дієтичні добавки; розгляді українського та світового досвіду просування дієтичних добавок; виявленні ставлення громадськості до реклами дієтичних добавок та психології їхнього сприйняття через опитування; розгляді перспектив розвитку просування дієтичних добавок у віртуальному просторі. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі цільових аудиторій дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует», дослідженні міжнародного та українського досвіду просування дієтичних добавок, прогнозуванні перспектив розвитку просування дієтичних добавок. Результатом роботи є посадкові сторінки для дієтичних добавок «Мальвосан» та «ЛедіВіста Дует».Документ Відкритий доступ Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Шпотя, Анастасія Володимирівна; Балюн, Оксана ОлександрівнаМагістерська дисертація на тему «Подкасти на ютубі як інноваційний метод просування медичної інформаційної системи Health24» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг дисертації — 151 сторінки, з них 125 сторінкок основного тексту. Робота містить 29 рисунків, 13 таблиць та 4 додатки. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження застосовувалися загальнонаукові методи аналізу та синтезу (для систематизації підходів до використання подкастів в інтернет-маркетингу), класифікації (для визначення типів подкастів та аудиторії), порівняння (для оцінки ефективності комунікаційних стратегій Health24 та конкурентів), опису (для вивчення можливостей платформи YouTube для просування подкастів). Спеціальні методи: опитування (для збору даних серед медичних працівників) та контент аналіз (для оцінки соціальних мереж Health24 і її конкурентів, а також подкастів на YouTube). Об’єктом дослідження є медична інформаційна система Health24. Предметом дослідження є подкастинг як метод просування медичних інформаційних систем в Україні. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні доцільності використання подкастів як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24. У дисертації досліджено теоретичні засади застосування інноваційних методів просування в інтернеті, зокрема через подкасти на платформі YouTube, проведено аналіз комунікаційної діяльності медичної інформаційної системи Health24 та її конкурентів, створено подкасти для медичної інформаційної системи Health24 та проаналізувано їх ефективність, розроблено рекомендації щодо використання подкастів як ефективного інструменту просування Health24. Практичне значення одержаних результатів полягає в успішній реалізації проєкту впровадження подкастів на платформі YouTube як інноваційного методу просування медичної інформаційної системи Health24.Документ Відкритий доступ Особливості просування соціальних проєктів в соцмережах в умовах широкомасштабного вторгнення(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бугай, Інна Анатоліївна; Сегол, Радміла ІгорівнаМагістерська дисертація Бугай Інни Анатоліївни на тему «Особливості просування соціальних проєктів в соцмережах в умовах широкомасштабного вторгнення» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 107 сторінок. Дисертація містить 4 рисунки, 4 таблиці та 8 додатків. Мета дослідження – визначити ефективні способи просування соціальних проєктів у соціальних мережах за умов війни та запропонувати рекомендації стосовно їх оптимізації для досягнення максимальної ефективності. Об’єктом дослідження є комунікаційні процеси у сфері соціальних ініціатив за умов війни. Предметом дослідження є особливості просування проєктів у соціальних мережах в умовах широкомасштабного вторгнення. У дисертації розглянуто теоретичні основи просування соціальних проєктів у соціальних мережах; проведено аналіз особливостей просування соціальних ініціатив під час війни, зокрема охарактеризовано успішні кейси; надано оцінку ефективності використання різних каналів комунікації та інструментів у соціальних мережах для залучення аудиторії; розроблено рекомендації для підвищення ефективності просування соціальних проєктів у соціальних мережах. Практичне значення отриманих результатів полягає у визначенні рекомендацій щодо просування соціальних проєктів в умовах війни, що можуть бути використані громадськими організаціями, благодійними фондами тощо задля розробки та реалізації ефективних комунікаційних стратегій.Документ Відкритий доступ Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Богатова, Марія Євгенівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація Богатової Марії Євгенівни на тему «Створення комунікаційної стратегії для фешнкомпанії в умовах війни» зі спеціальности 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи — 75 сторінок. Дисертація містить 18 додатків. Мета дослідження — розробити комунікаційну стратегію для фешнбренду в умовах війни. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано методи: аналізу і синтезу (для вивчення існуючих теоретичних підходів до розробки комунікаційних стратегій, укладення аналізу практичної реалізації інструменту іншими брендами в індустрії, укладення портрету цільової авдиторії); порівняння (для виявлення сильних, слабких сторін комунікаційних стратегій конкурентів, потенційних загроз та можливостей); класифікації та систематизації (для вивчення основних каналів комунікації та рівнях їх ефективності); опитування (для підтвердження результатів аналізу цільової авдиторії, дослідження їхніх потреб, вподобань щодо контенту, каналів комунікації та покупок тощо); метод моніторингу (детальний розгляд соціальних мереж конкурентів, італійських контактів Furla, українських ресурсів бренду, оцінка ефективності використаних комунікаційних практик); SWOT-аналіз (для оцінки актуальної ситуації розвитку конкурентів на ринку, та їх перспективи, загрози). Об’єктом дослідження є фешнбренд Furla в Україні. Предметом дослідження є наявна комунікаційна стратегія, її ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості універсального використання розробленої стратегії для більшості фешнбрендів закордонних та українських, аналогічного цінового сегменту для первинного використання або продовження розвитку та просування компанії.Документ Відкритий доступ Комунікаційна стратегія для Центру каністерапії в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Барсукова, Дарʼя Олександрівна; Фісенко, Тетяна ВікторівнаМагістерська дисертація на тему «Комунікаційна стратегія для Центру каністерапії в Україні» містить 97 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 58 бібліографічних найменувань та додатків, які складаються з 37 ілюстрацій. Актуальність обраної теми зумовлена тим, що розробка комунікаційної стратегії стратегії є важливим кроком для забезпечення ефективного розвитку каністерапії в Україні. Її реалізація дозволить не лише розширити доступ до терапевтичних послуг, але й підвищити їхню якість, що стане вагомим внеском у соціальну підтримку різних верств населення. Мета магістерської дисертації полягає у сприянні підвищенню обізнаності громадськості щодо діяльності Центру каністерапії, популяризації методики терапії з собаками та залученню додаткових ресурсів і партнерів. Об’єктом дослідження є процеси комунікації в соціальних ініціативах. А предметом є розробка ефективної комунікаційної стратегії для Центру каністерапії в Україні, яка включає підходи, інструменти та канали комунікації для взаємодії з цільовою аудиторією та партнерами. Наукова новизна дослідження полягає у систематизації знань щодо інструментів комунікаційного просування та у проведенні дослідження, що пропонує комплексний підхід до створення комунікаційної стратегії для Центру каністерапії в Україні Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці комунікаційної стратегії для Центру каністерапії INNIKOS, що працює з метою допомоги тим, хто цього потребує. Результатом роботи є створення комунікаційної стратегії для Центру каністерапії в Україні.Документ Відкритий доступ Сучасні інтернет-медіа: особливості роботи редактора в умовах російсько-української війни(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Назаренко, Валерія Анатоліївна; Фіголь, Надія МиколаївнаДо магістерської дисертації Назаренко Валерії Анатоліївни на тему: «Сучасні інтернет-медіа: особливості роботи редактора в умовах російсько-української війни». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2022. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, що нараховує 77 позицій. Загальний обсяг дослідження становить 97 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Актуальність обраної теми – повномасштабне вторгнення Росії в Україну змусило інтернет-медіа зіштовхнутися з багатьма новими викликами, це вплинуло на роботу редакцій та професійні обов’язки редакторів. Мета магістерської дисертації – з’ясувати, як війна позначилась на роботі та професійних обов’язках редакторів. Об’єктом дослідження є сучасні українські інтернет-медіа. Предмет дослідження – робота редактора під час повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Наукова новизна – вперше досліджувались аспекти роботи редактора під час повномасштабного вторгнення Росії, було запропоноване власне визначення понять «інтернет-медіа» та «редактор стрічки новин», розроблено дизайн сайту з порадами для редакторів. Практичне значення одержаних результатів – дизайн та концепція платформи «Редактор.інфо» можуть бути використані для розробки справжнього сайту.