Магістерські роботи (ВСР)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 60
  • ДокументВідкритий доступ
    Сучасні інтернет-медіа: особливості роботи редактора в умовах російсько-української війни
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Назаренко, Валерія Анатоліївна; Фіголь, Надія Миколаївна
    До магістерської дисертації Назаренко Валерії Анатоліївни на тему: «Сучасні інтернет-медіа: особливості роботи редактора в умовах російсько-української війни». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2022. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, що нараховує 77 позицій. Загальний обсяг дослідження становить 97 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Актуальність обраної теми – повномасштабне вторгнення Росії в Україну змусило інтернет-медіа зіштовхнутися з багатьма новими викликами, це вплинуло на роботу редакцій та професійні обов’язки редакторів. Мета магістерської дисертації – з’ясувати, як війна позначилась на роботі та професійних обов’язках редакторів. Об’єктом дослідження є сучасні українські інтернет-медіа. Предмет дослідження – робота редактора під час повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Наукова новизна – вперше досліджувались аспекти роботи редактора під час повномасштабного вторгнення Росії, було запропоноване власне визначення понять «інтернет-медіа» та «редактор стрічки новин», розроблено дизайн сайту з порадами для редакторів. Практичне значення одержаних результатів – дизайн та концепція платформи «Редактор.інфо» можуть бути використані для розробки справжнього сайту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Заголовки газет і журналів київських закладів вищої освіти
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Іванець, Оксана Миколаївна; Тріщук, Ольга Володимирівна
    Дo магiстерськoї дисертації Іванець Оксани Миколаївни на тему: «Заголовки газет і журналів київських закладів вищої освіти». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ – 2022 рік. Магістерськa дисертація склaдається зі вступу, трьoх роздiлів, виснoвків, списку викoристаної літератури, додатків. Загальний обсяг дослідження становить 99 сторінок, з них 85 сторінок основного тексту. Aктуальність oбраної теми зумовлює те, щo студентська преса обумовлена глибинними процесами розвитку сфери соціальних комунікацій, становлення епохи інформаційного суспільства, появою нових каналів поширення інформації (Telegram), новітніх технoлогій її збору та опрацювання. Рoль загoловка газетнo-журнальних видань київських закладів вищої oсвіти (ЗВО) дійсно знaчна, оскільки він стaвить за мету привернення уваги читача, його зацікавлення і навіть вираження, лише після цього виконує свою інформативно-розв’яснювальну функцію, а саме пoвідомити читача про зміст статті, публікації тощо. Метoю магістерської дисертації є з’ясування визначення поняття «загoловок», його роль, типи та функції, а також виконання аналізу, порівняння газетно-журнальних видань київських закладів вищої освіти. У магістерській дисертації предстaвлено aналіз типологій заголовків газетних видань (ЗВО), на прикладі газет: «Київський політехнік», «Київський університет». Тaкож проведено характеристику заголовків журнальних видань Київського університету імені Бориса Грінченка, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та комплектів газет (2020-2021 роки) Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського (КПІ ім. Ігоря Сікорського), Київського національного інституту імені Тараса Шевченка (КНУ імені Тараса Шевченка). Науковa новизнa отриманих результатів полягає в обґрунтуванні та порівнянні заголовків газетних і журнальних видань київських (ЗВО) до повномасштабної російської агресії на території України та під час: на прикладі комплектів газет за 2022 рік (КПІ ім. Ігоря Сікорського), (КНУ імені Тараса Шевченка).
  • ДокументВідкритий доступ
    Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шульженко, Поліна Іванівна; Балюн, Оксана Олександрівна
    Шульженко П. І. Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами : Магістерська дисертація. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 106 с. Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Нативна реклама як пріоритетний напрям розвитку на ринку радіореклами» складається зі 106 сторінок комп’ютерного складання, містить 79 бібліографічних найменувань, 5 таблиць, 14 рисунків та 6 додатків, які складаються з 43 рисунків і 4 посилань. Нативну рекламу почали активно застосовувати як українські, так і закордонні медіа-платформи, оскільки саме інструменти нативної реклами модернізують їх, а внаслідок чого приваблюють більшу кількість споживачів і спонсорів. У свою чергу приваблення нових споживачів допомагає підвищити конкурентоздатність платформ і стати більш успішними на медіа-ринку. Метою магістерської дисертації є – визначити ефективність використання нативної реклами як інструменту просування брендів на радіо платформах. Об’єкт – радіо платформа Громадського радіо. Предмет – нативна реклама як засіб просування компаній на платформі радіо. Наукова новизна одержаних результатів: доповнено та систематизовано наукові підходи до вивчення поняття «нативна реклама» та її видів; досліджені та узагальнені тенденції розвитку нативної реклами в Україні, визначені ефективність та успішність використання медіа-платформами інструментів нативної реклами, сформовані рекомендації до їх створення та просування.
  • ДокументВідкритий доступ
    Редакційно-видавнича підготовка графічних романів у жанрі фентезі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Кучер, Анна Сергіївна; Тріщук, Ольга Володимирівна
    До магістерської дисертації Кучер Анни Сергіївни на тему: «Редакційно-видавнича підготовка графічних романів в жанрі фентезі». Кафедра видавничої справи та редагування Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київ, 2022. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, що нараховує 82 позиції. Загальний обсяг роботи – 90 сторінок, з них 80 основного тексту. Актуальність теми магістерської дисертації зумовлена популяризацією коміксів та графічних романів серед українських читачів, перспективністю на українському видавничому ринку, потребою в більшій кількості вітчизняних наукових робіт з дослідженням процесу створення, редакторської та видавничої підготовки цього формату. Мета магістерської дисертації – з’ясувати специфіку роботи редактора в створенні графічних романів. Об’єкт дослідження – графічний роман як видавничий продукт. Предмет дослідження – етапи та особливості редагування графічного роману в жанрі фентезі та його місце на українському видавничому ринку. Наукова новизна – вперше здійснено дослідження специфіки роботи редактора над графічними романами, запропоновано визначення понять «графічний роман» та «комікс». Практичне значення одержаних результатів − представляють дослідження специфіки редакторської підготовки графічного роману, методи використані в магістерській дисертації можуть бути використанні для створення видавничої продукції цього формату.
  • ДокументВідкритий доступ
    Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Зоц, Олександра Дмитрівна; Балюн, Оксана Олександрівна
    Зоц О. Д. Комунікативні технології просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України: Магістерська дисертація. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. Магістерська дисертація містить 109 сторінок комп’ютерного складання, містить 87 бібліографічних найменування, 21 рисунок 11 таблиць та 6 додатків. Актуальність теми полягає у тому, що зараз активно розвиваються різні форми соціальної активності. Основна мета розробки соціальних проєктів – це залучення уваги суспільства до актуальних проблем. Просування соціальних проєктів підпорядковано цілям, відповідно під впливом інформаційної діяльності формується суспільна згода, створюється позитивне інформаційне середовище на державному, регіональному та місцевому рівні та загалом змінюються поведінкові моделі. Можливість змінювати соціальну поведінку індивідів або окремих соціальних груп стосовно екології є важливим аспектом у формуванні екологічної безпеки України. Об’єктом дослідження є соціальний проєкт. Предметом дослідження є комунікативні технології, як методи просування соціального екологічного проєкту. Мета дослідження – розробити концепцію просування соціального екологічного проєкту з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України за допомогою комунікативних технологій. Робота набуває практичного значення завдяки описаному плану ведення комунікацій у соціальному екологічному проєкті з утилізації будівельного сміття знищених Росією міст України.
  • ДокументВідкритий доступ
    Інтернет-реклама як інструмент просування криптовалютних платформ
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Жукова, Олександра Миколаївна; Фіялка, Світлана Борисівна
    Магістерська дисертація: 104 с., 97 джерел, 13 рисунків, 4 таблиці. Актуальність дослідження: сучасна інтернет-реклама в більшості випадків використовується для просування типових для суспільства товарів та продуктів. З появою криптовалют ситуація у світі інтернет-рекламування змінилась. На заміну стандартним рекламних сервісів прийшли криптовалютні платформи, які допомагають у просування криптовалют та відповідних продуктів стали необхідною частиною для криптомаркетингової стратегії. Мета дослідження: схарактеризувати доступні інструменти для просування інтернет-реклами криптовалютних платформ. Об’єктом дослідження є інтернет-реклама як інструмент у просуванні криптовалютних платформ. Предмет дослідження – криптомаркетингові інструменти, які застосовуються в інтернет-рекламі. Практична цінність дослідження: можливість рекламодавцям безпосередньо використовувати проаналізовані рекламні інструменти задля просування власної крипторекламної кампанії. У роботі зосереджено увагу на інструментах інтернет-реклами та використання рекламних блокчейн-мереж для розміщення тематичних оголошень або банерів, проведено опитування вибірки респондентів та визначено частоту показів реклами криптовалюти або криптовалютних платформ та соціальні мережі, в яких можна зустріти рекламу. Також було проведено експеримент для вияснення ефективності розміщення інтернет-реклами, орієнтованої на українського споживача, в крипторекламних мережах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Інформаційні інструменти супроводу Російської Федерації широкомасштабного вторгнення в Україну та методи протидії ними
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Трифонова, Ангеліна Анатоліївна; Магда, Євген Валерійович
    Повномасштабне вторгнення на територію України кардинально змінило хід історії незалежної України. Російська Федерація спрямовала свої дії та сили на підрив існуючої системи європейської безпеки, одним із етапів реалізації якої є збройна агресія Російської Федерації проти України та знищення її державності. У нинішніх умовах Україна перебуває під комплексним тиском з боку Російської Федерації, що включає політичну, єдиноначальну, економічну, енергетичну, інформаційну, військову та розвідувально-підривну діяльність. Така ситуація визначає зв’язок між загальною проблемою забезпечення національної безпеки України та найважливішим науково-практичним завданням вивчення воєнних технологій. Стратегічний план російського керівництва щодо повернення України в зони свого геополітичного контролю базується на використанні таких моделей, які загрожують суверенітету та територіальній цілісності держави: «обмежений суверенітет», військово-політичний конфлікт, регіональний розпад держави, гібридна війна, економічна та соціально-політична нестабільність. У роботі дано визначення понять «воєнний конфлікт» та «сучасна армія», виявлено фактори, які можуть вплинути на порядок включення новин, технологія, яка використовується для повідомлення інформації про війну. На основі контент-аналізу було з’ясовано, якими шляхами висвітлюють українські телеканали хід повномасштабного вторгнення.
  • ДокументВідкритий доступ
    Книговидання під час російсько-української війни (2014-2022 роки)
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Загоруй, Анастасія Сергіївна; Левчук, Олена Миколаївна
    Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновку, переліку посилань з 92 найменувань, 1 додатка і містить 16 рисунків. Повний обсяг магістерської дисертації складає 84 сторінки, додатки — 3 сторінки. Актуальність теми. Дослідження книговидавничого ринку під час російсько-української війни (2014-2022 роки) дозволить визначити основні напрями роботи українських видавництв на перспективу. Дисертаційна робота магістра виконувалась у Національному технічному університеті України «Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського» згідно з визначеним планом. Метою дослідження є визначення основних напрямків розвитку книговидання в Україні з 2014 по 2022 рік. Щоб її реалізувати сформовані задачі дослідження: виявити основні риси розвитку книговидавничої справи в Україні з 2014 по 2022 рік, увиразнити їх відмінність від попереднього періоду; дослідити сучасний стан видавничої справи в Україні під російською воєнною агресією; здійснити аналіз практичної діяльності українських видавців; сформувати основні вимоги щодо можливої підтримки українських видавців державою та рекомендації для видавців з подолання впливу наслідків російської військової агресії. Об'єктом дослідження є українські видавці та видавничі структури, а предметом аналізу — їхня діяльність за умов зовнішньої та внутрішньої агресії рф. Методи дослідження: історичний метод, метод аналізу та синтезу, методи абстрагування, індукції та дедукції. Найбільш суттєвими науковими результатами магістерської дисертації є визначення напрямів роботи українських видавців під час російсько-української війни.
  • ДокументВідкритий доступ
    Особистий бренд візуального дизайнера: концепція і стратегія просування
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Токмакова, Еліна Олегівна; Смола, Лідія Євстахіївна
    Актуальність теми. Особистий бренд – важливий інструмент успіху у будь-якій сфері, особливо в індустрії візуального дизайну. Розвиток цифрових технологій та соціальних мереж зумовив зростання значимості особистого бренда та можливостей для його розвитку. Візуальні дизайнери з відомим персональним брендом і надійною репутацією мають більшу аудиторію прихильників і привертають увагу працедавців, отримуючи більше замовлень. Зростання кількості продукту, поява соцмереж зумовило появу візуального дизайнера. Перевага візуальної комунікації над текстовою зумовило появу візуального дизайнера. Особистий бренд візуального дизайнера є відносно новою сферою досліджень. До появи соцмереж у рекламній сфері панувало поняття графічного дизайнера, який створював графіку для медіа. Графічний дизайнер працював над графічними матеріалами, айдентикою, типографікою. Управління особистим брендом візуального дизайнера набуло першочерговості і стало необхідною умовою для успіху бізнесу в умовах перенасиченості ринку послуг. Розвиток особистого бренда став головним трендом у сфері брендингу і бренд-менеджменту. Цим зумовлена актуальність дослідження особистого бренда візуального дизайнера. Об’єкт дослідження. Особистий бренд візуального дизайнера. Предмет дослідження. Особливості розроблення концепції і просування особистого бренда візуального дизайнера. Мета дослідження. Розробити концепцію особистого бренда візуального дизайнера і стратегію для його просування в соціальних мережах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Заголовний комплекс медіаматеріалів як інструмент маніпуляції
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шмагун, Валерія Іванівна; Фіялка, Світлана Борисівна
    Пояснювальна записка до магістерської дисертації на тему: «Заголовний комплекс медіаматеріалів як інструмент маніпуляції», 2022 рік. Об’єктом дослідження є заголовки новин україномовних та англомовних медіа. Метою роботи полягає в тому, щоб охарактеризувати різноманіття прийомів та засобів мовної маніпуляції в матеріалах популярних україномовних та англомовних новинних медіа. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків. У першому розділі було проаналізовано суть поняття «маніпуляція», «гачки», «клікбейт», «заголовний комплекс», охарактеризовано методи мовного маніпулювання в медіа. У другому розділі було здійснено аналіз методів створення маніпулятивних заголовків і проаналізовано результати проведеного опитування читачів новин. У третьому розділі були запропоновані способи створення заголовків під час формування стратегії комунікації, розроблено посібник порад зі створення цієї стратегії. Ґрунтуючись на опрацьованому та проаналізованому матеріалі, і проведеному опитуванні, було визначено, які самі заголовки приваблюють читачів до відвідування сайту за посиланням, що є ефективними «гачками» та як створити «клікбейт» і ефективний заголовок, що привабить аудиторію та надасть комунікаційнику конкурентну перевагу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Гендерна стереотипізація в рекламі: етичний аспект
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Росковінська, Юліана Юріївна; Фісенко, Тетяна Вікторівна
    Магістерська дисертація на тему: «Гендерна стереотипізація в рекламі: етичний аспект». Київ, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Об’єктом дослідження є гендерна стереотипізація у рекламі. Метою дослідження – виявлення поведінкових форм сприйняття споживачів рекламної продукції із використанням гендерної стереотипізації. Робота складається зі вступу, трьох розділів, які поділяються на три підрозділи, висновків, списку використаної літератури (44 позиції), 3-х додатків. Загальний обсяг 131 сторінка. Основний текст – 80 сторінок. У першому розділі розглянуті поняття «гендер», «стать», «гендерні стереотипи». Окреслені найчастіше трансльовані у рекламі стереотипізовані образи і гендерні ролі жінок та чоловіків. Описано вплив гендерної стереотипізації у рекламі на свідомість споживача. У другому розділі простежено застосування гендерних стереотипів у західній та українській рекламі станом на 2022 р. Проведено дослідження про поінформованість суспільства щодо питань гендерних стереотипів, виявлено характер сприйняття продуктів із гендерними упередженнями споживачами. У третьому розділі сформована стратегія задля запобігання гендерним стереотипам у рекламних продукта, яка реалізована на платформах магазину автомобільного скла Delta Glass.
  • ДокументВідкритий доступ
    Гумор як засіб формування громадської думки під час російсько-української війни
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Радзівілюк, Катерина Ігорівна; Литвин, Аеліта Василівна
    Магістерська дисертація на тему «Гумор як засіб формування громадської думки під час російсько-української війни» містить 92 сторінки комп’ютерного складання, список використаної літератури з 92 бібліографічних найменувань та додатків, які складаються з 12 ілюстрацій. Актуальність обраної теми зумовлена потребою своєчасного відслідковування актуальних інструментів управління громадською думкою під час війни та формування нових знань щодо доречності використання гумору в контексті його впливу на громадськість. Мета магістерської дисертації полягає у визначенні ролі гумору в контексті війни та дослідженні його впливу на формування громадської думки українців. Об’єктом дослідження є гумор як засіб формування громадської думки. Предметом дослідження є гумор як ефективний інструмент впливу на громадську думку під час російсько-української війни. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань щодо використання гумору як технології управління громадською думкою, виявленні його нових функцій, що з’явилися під час російсько-української війни, та в документуванні реакції громадськості на події війни засобами гумору. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі використання технологій гумору та фіксуванні моментів воєнних комунікацій. Результатом роботи є створення електронної збірки «Мемологія війни» та наведення рекомендацій щодо використання гумору під час кризових ситуацій.
  • ДокументВідкритий доступ
    Лінгвістичні вирази колоніального домінування в українських медіа
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Денисюк, Марія Вікторівна; Побідаш, Ірина Леонідівна
    Магістерська дисертація на тему: «Лінгвістичні вирази колоніального домінування в українських медіа». Київ, НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Побідаш І. Л. Об’єктом дослідження є українські друковані та онлайн-медіа як середовище існування та використання лінгвістичних виразів колоніального домінування. Метою дослідження є аналіз українських медіа на предмет колоніальних та постколоніальних лінгвістичних виразів, антиукраїнських наративів, проросійських фейків, задля розширення бази знань і знаходження шляхів боротьби з цим явищем. Робота складається зі вступу, трьох розділів (перший та другий з яких поділяються на три підрозділи, третій – на два підрозділи), висновків, списку використаної літератури (61 позиції) та 14 рисунків, які знаходяться в основній частині. Загальний обсяг 90 сторінок. Основний текст – 80 сторінок. У першому розділі розглянуті поняття «колонія», «колоніалізм», «постколоніалізм». Визначено типи колоніалізму, описано його наслідки на життя суспільства, особливу увагу приділено впливу російського колоніалізму на життя України. У другому розділі описано поняття «медіадискурс», «медіатекст», «медіалінгвістика», описано їхні основні характеристики, оцінено український медіапростір, описано основні функції медіа, роль соціального інституту медіа, його місію перед суспільством. У третьому розділі проведено опитування щодо ставлення українців до українських медіа, та дослідження використання певних лінгвістичних виразів колоніального домінування в них.
  • ДокументВідкритий доступ
    Дотримання журналістських стандартів в умовах російсько-української війни
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Літвінова-Михальонок, Тетяна Володимирівна; Побідаш, Ірина Леонідівна
    Основна частина магістерської дисертації на тему: «Дотримання журналістських стандартів в умовах російсько-української війни» складається з 95 сторінок комп’ютерного складання, містить 93 бібліографічні найменування та 6 додатків. Об’єктом дослідження є журналістські стандарти як необхідний фактор професійної роботи журналіста. Метою магістерської роботи є систематизація рекомендацій журналістам для роботи в умовах війни в Україні з урахуванням українських реалій та закордонного досвіду. У магістерській роботі проаналізоване поняття «стандарти журналістики» та етапи становлення професійних норм у світі та Україні. Також досліджено особливості роботи медіа в умовах російсько-української війни на території України та порівняно досвід українських та іноземних журналістів. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що описаний матеріал може використовуватися під час роботи журналістів в умовах російсько-української війни.
  • ДокументВідкритий доступ
    Стратегія просування освітнього стартапу в соціальних мережах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Краснюк, Уляна Олександрівна; Фісенко, Тетяна Вікторівна
    Магістерська дисертація на тему : «Стратегія просування освітнього проєкту в соціальних мережах» Київ, НТУУ«КПІ ім. Ігоря Сікорського», 2022 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Об’єктом дослідження є просування освітніх стартапів у соціальних мережах. Метою дослідження є створення ефективної стратегії просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах. Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку літературних джерел і додатків. У першому розділі описано та узагальнено поняття «стартап», «просування», «стратегія» та «соціальні мережі», визначено характеристики SMM та розглянуто основні складники просування в соціальних мережах. У другому розділі проаналізовано ринок освітніх стартапів в Україні та за кордоном, висвітлено їхні особливості. У третьому розділі описано характеристики освітнього стартапу Planner Guide, його створення та реалізацію. Відповідно до результатів дослідження, визначено алгоритми просування в соціальних мережах, з’ясовано сучасний стан ринку освітніх стартапів в Україні та за кордоном, окреслено характеристики та особливості освітнього стартапу Planner Guide, розроблено та реалізовано стратегію просування освітнього стартапу Planner Guide в соціальних мережах.
  • ДокументВідкритий доступ
    Висвітлення в медіа сексуального насилля в умовах російсько-української війни
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Козир, Володимир Сергійович; Смола, Лідія Євстахіївна
    Магістерська дисертація на тему «Висвітлення в медіа сексуального насилля в умовах російсько-української війни» складається зі 108 сторінок комп’ютерного складання, основного тексту 81 сторінка, містить 56 бібліографічних найменування та 1 додаток. Об’єктом дослідження є українські та закордонні медіа, зокрема інтернет-медіа, які інформують аудиторію щодо перебігу подій російсько-української війни. Метою дослідження є розроблення порад для українських журналістів щодо висвітлення сексуального насилля в умовах російсько-української війни, а також створення мобільного застосунку для українських медійників задля покращення медіаграмонтності. У ході дослідження було проаналізовано праці науковців, які досліджують тему сексуального насилля та появу цього явища, міжнародні та українські правові документи. Під час дослідження проаналізовано матеріали українських та закордонних журналістів та їх вплив на аудиторію. Розглянуто висвітлення злочину під час російсько-української війни українськими медіа. Результатом роботи є розробка концепції створення мобільного застосунку для українських медійників, щоб підвищити медіаграмотність та підняти українську журналістику на новий рівень. Також запропонована анонімна платформа для жертв сексуального насилля під час війни в Україні.
  • ДокументВідкритий доступ
    Медіатравматизація суспільства в умовах російсько-української війни
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Карпенко, Віталіна Олександрівна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Магістерська дисертація на тему «Медіатравматизація суспільства в умовах російсько-української війни» складається з __ сторінок комп’ютерного складання, містить __ бібліографічні найменування та 4 додатки. Об’єктом дослідження є явище медіатравми. Метою написання дисертації є розроблення засобів протидії медіатравматизації суспільства в умовах війни. Під час написання магістерської дисертації проаналізовано визначення медіатравми, визначено її основні види, а також завдання. Під час дослідження проаналізовано вітчизняний та міжнародний досвід медіатравматизації в умовах війни. Визначено фактори медіатравматизації. Результатом роботи є створення інформаційної соціальної кампанії «Інформаційно сильні», описано її поетапне розроблення, запропоновано створення медіаосвітніх курсів як засіб зменшення випадків медіатравмування, розроблено інформаційні буклети для населення та журналістів, що також є одним з методів профілактики медіатравматизації населення в умовах війни.
  • ДокументВідкритий доступ
    PR-стратегія просування бренду в мережі Інтернет (на прикладі ТОВ «НОВА ПОШТА»)
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Бортницька, Вікторія Вячеславівна; Магда, Євген Валерійович
    Об’єктом дослідження є інтернет-маркетинг на ринку поштових послуг. Метою дослідження є теоретичні аспекти та практичні засади формування стратегії просування бренду в мережі інтернет та розробка заходів щодо удосконалення стратегії просування бренду «Нова пошта». Дипломний проєкт складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі було висвітлено сутність стратегії просування бренду в мережі інтернет, розкрито підходи до формування та оцінювання даної стратегії та визначено важливість PR, як одного із інструментів просування бренду в мережі інтернет. У другому розділі було проаналізовано діяльність компанії «Нова пошта», досліджено, які канали та інструменти компанія використовує для просування бренду в мережі інтернет та визначено роль PR у маркетинговій діяльності компанії. У третьому розділі було досліджено, як споживачі сприймають бренд «Нова пошта», та розроблено рекомендації, – щодо покращення стратегії просування бренду, які допоможуть бренду покращити імідж, зміцнити роботу над сервісом на відділеннях та усунути негативні коментарі співробітників, щодо поганих умов роботи.
  • ДокументВідкритий доступ
    Просування освітніх послуг під час війни в Україні
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Батюх, Юлія Петрівна; Фісенко, Тетяна Вікторівна
    Магістерська дисертація на тему «Просування освітніх послуг під час війни в Україні» містить 148 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури, який складає 77 бібліографічних найменування та 7 додатків. Актуальність теми магістерської дисертації зумовлена двома основними причинами: повномасштабна війна, яка внесла значні корективи у всі сфери, в тому числі SMM, а також попит на освітні послуги серед різних верств населення. Об’єктом дослідження є просування освітніх послуг, а предметом – SMM школи англійської мови English Prime. У першому розділі описано сутність поняття SMM, опрацьовано специфіку просування компаній у соціальних мережах, а також визначено зміни у комунікативних стратегіях компаній під час війни. У другому розділі висвітлено поточний стан ринку освітніх послуг з англійської мови, міжнародні та українські курси англійської мови. У третьому розділі розкрито діяльність школи англійської мови English Prime, здійснено аналіз довоєнної SMM-стратегії компанії та створено і реалізовано нову для її просування в Instagram, Telegram та TikTok. Практичне значення роботи полягає в тому, що нова розроблена стратегія просування для школи англійської мови успішно реалізована в соціальних мережах та допомагає організації розвиватися і залучати все більше цільової авдиторії.
  • ДокументВідкритий доступ
    Діджитал-реклама як інструмент підвищення конкурентоздатності бізнесу
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зенькевич, Мілєна Андріївна; Гусак, Ольвія Олександрівна
    Діджитал став невід'ємною частиною нашого сьогодення. Тепер мережа інтернет для пересічного користувача є не лише джерелом розваг, а й джерелом інформації. Тому й сфера реклами трансформувалась відповідно до сучасних тенденцій. Стрімкий розвиток діджитал-реклами обумовлений безперервним зростання кількості інтернет-користувачів, пандемією, що стала причиною переходу бізнесу на діджитал-майданчики і онлайн-маркетплейси, зміною платоспроможності сучасного покоління споживачів, основна кількість яких є представниками «покоління Z» та міленіалів. Для підтримки конкурентоздатності бізнесу виникає потреба в модернізації рекламної-стратегії та використання діджитал-інструментів, які допомагають оперативно комунікувати з цільовою аудиторією та отримувати результати значно швидше. Актуальність. Ідея функціонування діджитал-маркетингу та його підвиду діджитал-реклами нині є предметом інтересу українських та зарубіжних науковців. Зокрема у своїх працях цю тему досліджували: Т. Харченко, Я. Ларіна, Т. Лотоцька, О. Зелінска, В. Фак, А. Дериколенко, З. Євдокимова, Н. Писаренко, М. Окландер, Н. Рабей, L. Alexander, P. Anderson, S. Movin, М. Mähring, R. Teigland, D. Shaffey F. Ellis-Chdwick та інші. Враховуючи високий науковий інтерес до цієї теми та потреб аудиторії сьогодення — вважаємо актуальним дослідити на прикладі конкретних бізнесів ефективність діджитал-реклами як інструменту підвищення конкурентоздатності бізнесу. Об’єктом роботи є діджитал-реклама як інструмент побудови стратегії конкурентності компанії. Предметом є особливість розроблення ефективної методики діджитал-реклами для українських компаній. Метою нашої роботи є створення методики ефективної діджитал-реклами на підґрунті функціонування реальних бізнес-стратегій. Для досягнення поставленої мети є необхідним виконання таких завдань: 1. Визначити теоретико-методологічні засади: проаналізувати ключові характеристики поняття «діджитал-реклама», визначити її базовий інструментарій та тенденції у її використанні для розвитку бізнесу. 2. На прикладі української та зарубіжної компаній дослідити, яку роль та вплив діджитал-реклама відіграє для сучасного бізнесу, проаналізувати її функції, стратегії та інструменти, які спеціалісти цієї сфери використовують для підвищення конкурентоздатності бізнесу. 4. На основі аналізу впливу діджитал-реклами на конкурентоздатність компанії розробити методику ефективної діджитал-реклами ефективної та провести аналіз її ефективності. Методи дослідження, які було використано: аналіз та синтез теоретичної бази досліджень зарубіжних та українських науковців, порівняння сайтів та профілів в соціальних мережах аналізованих компаній Монобанк та L’Oréal Paris, узагальнення коментарів діджитал-маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій в сфері діджитал, планів та результатів компаній, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Теоретичну основу дослідження становлять наукові візії закордонних та українських дослідників, персональні сайти та профілі в соціальних мережах аналізованих брендів: Монобанк та L’Oréal Paris, інтерв’ю медіа менеджерів та маркетологів вказаних брендів щодо впровадження видозміни рекламних стратегій у сфері діджитал, планів, амбіцій компаній та результатів, що їх досягли бренди завдяки рекламі такого формату. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній: вперше: - проведено опитування респондентів щодо розроблення, використання та ставлення до діджитал-реклами; - розроблено методику ефективного використання діджитал-реклами для підняття конкурентоздатності бізнесу, зважаючи на сучасні тенденції удосконалено: - дослідження ефективності сучасних інструментів та тенденції використання діджитал-реклами набули подальшого розвитку: - дослідження поняття «діджитал-реклама» та її використання серед українських компаній. Практичне значення. Ця робота може бути корисною при вивченні теми діджитал-реклами студентами вищих навчальних закладів чи слухачів профільних курсів чи тренінгів, для фахівців сфери реклами чи креативу з метою поглиблення своїх знань. Особистий внесок. На основі теоретичного аналізу наукових джерел та рекламної діяльності компаній, було розроблено методику ефективної діджитал-реклами з урахуванням досвіду українських та зарубіжних компаній. Структура роботи складається зі вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновків і списку використаних джерел (93 позиції) та додатків. Загальний обсяг роботи — 113 сторінок, з них — 85 сторінок основного тексту.