Локалізація додатків як один із напрямів диверсифікації бізнесу
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
локалізація, диферсифікація бізнесу, стратегія локалізації, управління бізнесом в часи невизначеності, кризовий менеджмент, діджитал маркетинг
Бібліографічний опис
Колешня, Я. О. Локалізація додатків як один із напрямів диверсифікації бізнесу / Колешня Я. О., Холодкова А. Ю. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 118-121. – Бібліогр.: 6 назв.