Оптимальне керування величиною знижки на бренд фірмою роздрібної торгівлі
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
знижка, роздрібна торгівля, попит підприємства, концепція «4Р», оптимальне керування, discount, retail trade, enterprise demand, "4R" concept, optimal management
Бібліографічний опис
Мазуренко, М. С. Оптимальне керування величиною знижки на бренд фірмою роздрібної торгівлі / Мазуренко М. С., Фартушний І. Д. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 203-209. – Бібліогр.: 6 назв.